HSBC Ιδιώτες

  • Σύνδεση
  • English
  • Ελληνικά
  • Επικοινωνήστε μαζί μας

    Πρωταρχικός στόχος της HSBC είναι η άμεση και καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή σας. Μπορείτε να επικοινωνείτε με τους εξειδικευμένους συνεργάτες μας για να ενημερωθείτε σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της HSBC, αλλά και να λύσετε οποιαδήποτε απορία έχετε.
    Βρίσκονται πάντα στη διάθεσή σας.
    Εσείς, απλά επιλέξτε τον τρόπο που σας διευκολύνει για να επικοινωνήσετε με την HSBC.

    Τηλέφωνα επικοινωνίας

    Καλέστε μας

    Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της HSBC, καλέστε: Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 με 18:00. Από σταθερό:
    801 11 71717

    Από κινητό ή το εξωτερικό:
    +30 210 696 2100
     

    Τμήμα Εισπράξεων

    Άν έχει προκύψει καθυστέρηση στην πληρωμή του δανείου ή της κάρτας σας, σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε προσωρινή ή μακροπρόθεσμη αδυναμία πληρωμής ή θέλετε να ενημερωθείτε σχετικά με τον Κώδικα Δεοντολογίας του Ν. 4223/2013, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εισπράξεων της HSBC.
    Κάποιος εκπρόσωπός μας θα βρίσκεται εκεί για να συζητήσει μαζί σας και να βρείτε την καλύτερη δυνατή λύση.
    Δευτέρα έως Πέμπτη 09:00 με 16:30 και Παρασκευή από 09:00 με 16:00. Από σταθερό, κινητό ή από το εξωτερικό:
    +30 210 6962700
     

    Χάσατε την κάρτα σας

    Σε περίπτωση απώλειας ή κλοπής της πιστωτικής ή της χρεωστικής σας κάρτας HSBC, καλέστε άμεσα: Όλο το εικοσιτετράωρο, καθημερινές και αργίες Από σταθερό:
    800 11 72000

    Από κινητό ή το εξωτερικό:
    +30 210 696 2190
     

    Phone Banking

    Για να πραγματοποιήσετε τραπεζικές συναλλαγές μέσω τηλεφώνου, καλέστε: Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 με 18:00. Από σταθερό:
    801 801 HSBC (801 801 4722)

    Από κινητό ή το εξωτερικό:
    +30 210 696 2000
     

    Γραμμή Εξυπηρέτησης Πελατών HSBC Advance

    Εάν είστε πελάτης της Υπηρεσίας HSBC Advance, καλέστε: Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 με 18:00. Από σταθερό:
    801 801 4747

    Από κινητό ή το εξωτερικό:
    +30 210 696 2170
     

    Premier Priority Line

    Για να πραγματοποιήσετε τραπεζικές συναλλαγές ή κάποιο αίτημα προς την υπηρεσία HSBC Premier, καλέστε Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 με 18:00.

    (Τραπεζικές συναλλαγές)
    Όλο το εικοσιτετράωρο, καθημερινές και αργίες. (Αίτημα προς την Υπηρεσία HSBC Premier)
    Από σταθερό:
    800 800 HSBC (800 800 4722)

    Από κινητό ή το εξωτερικό:
    +30 210 696 2150
     

    U Start!

    Υπηρεσία Phone Home, ειδική γραμμή εξυπηρέτησης φοιτητών. Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 με 18:00 (ώρα Ελλάδος). Από Βρετανία:
    0800 731 3700 (χωρίς χρέωση από σταθερό τηλέφωνο)

    Από Ελλάδα:
    +30 210 696 2040
     

    Γραμμή εξυπηρέτησης καρτών

    Για βοήθεια με την πιστωτική σας κάρτα ή την κάρτα ανάληψης μετρητών, καλέστε: Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 με 18:00. Από σταθερό:
    801 11 72000

    Από κινητό ή το εξωτερικό:
    +30 210 696 2070
     

    Υποστήριξη Υπηρεσίας Internet Banking

    Για βοήθεια ή υποστήριξη σχετικά με την Υπηρεσία Internet Banking, καλέστε: Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 με 18:00. Από σταθερό:
    801 801 HSBC (801 801 4722)

    Από κινητό ή το εξωτερικό:
    +30 210 696 2000
     

    Απώλεια κωδικών ή Συσκευής Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας (Token) για την Υπηρεσία Internet Banking

    Σε περίπτωση απώλειας των κωδικών πρόσβασης (μυστική απάντηση, κ.λπ.) ή/και της Συσκευής Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας (Token) για είσοδο στην Υπηρεσία Internet Banking, καλέστε άμεσα: Όλο το εικοσιτετράωρο, καθημερινές και αργίες. Από σταθερό:
    800 11 72000

    Από κινητό ή το εξωτερικό:
    +30 210 696 2190
     

    Απώλεια κωδικών για την Υπηρεσία Phone Banking

    Σε περίπτωση απώλειας των κωδικών πρόσβασης (Δεκαψήφιο αριθμό PBN (Phone Banking Number) ή/και του εξαψήφιο αριθμό PIN(Personal Identification Number)) για είσοδο στην Phone Banking καλέστε άμεσα: Όλο το εικοσιτετράωρο, καθημερινές και αργίες. Από σταθερό:
    800 11 72000

    Από κινητό ή το εξωτερικό:
    +30 210 696 2190
     

    Υποστήριξη Υπηρεσίας παρακολούθησης ύποπτων συναλλαγών καρτών

    Για βοήθεια ή υποστήριξη σχετικά με ύποπτες συναλλαγές που πραγματοποιήθηκαν με τις κάρτες σας, καλέστε άμεσα: Όλο το εικοσιτετράωρο, καθημερινές και αργίες. Από σταθερό, κινητό ή από το εξωτερικό:
    +30 210 6244606

    Επισκεφθείτε μας

    Μάθετε σε ποιες χώρες ανά τον κόσμο υπάρχουν καταστήματα της HSBC. Δείτε πού βρίσκεται το πλησιέστερο κατάστημα HSBC.
     

    Ζητήστε μας να σας καλέσουμε

    Συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας   για να υποβάλετε οποιοδήποτε ερώτημα σχετικό με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας και θα σας καλέσουμε το συντομότερο.
     

    Στείλτε μας επιστολή

    Στείλτε μας το γράμμα σας στη διεύθυνση:
    HSBC Bank plc
    Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών
    Μεσογείων 109-111,
    Τ.Κ. 115 26, Αθήνα
     

    Ερώτηση / Υπόδειξη / Παράπονο

    Για οποιοδήποτε παράπονο, υπόδειξη ή γενικό σχόλιο, μπορείτε:

    •  Να απευθυνθείτε σε ένα από τα καταστήματα του δικτύου μας. •  Να μας καλέσετε από σταθερό στο 801 801 HSBC (801 801 4722) ή στο +30 210 696 2000 από κινητό ή το εξωτερικό. •  Αν είστε χρήστης της υπηρεσίας Internet Banking από την HSBC, μπορείτε να απευθυνθείτε σε εμάς και μέσω της επιλογής "Αποστολή Μηνύματος" στην εν λόγω υπηρεσία. •  Να συμπληρώσετε τη σχετική φόρμα επιλέγοντας το πεδίο "Επιθυμείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για" και στη συνέχεια την αντίστοιχη ένδειξη "Υπόδειξη" ή "Παράπονο".

    Σε περίπτωση παραπόνου θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι εκπρόσωπος της Τράπεζας θα επικοινωνήσει μαζί σας εντός των επόμενων 48 ωρών προκειμένου να επιβεβαιώσει τη λήψη του παραπόνου από την Τράπεζα και να σας μιλήσει σχετικά με το παράπονό σας.
    Η Τράπεζα θα προσπαθήσει να ανταποκριθεί στο παράπονό σας εντός των επόμενων 5 εργάσιμων ημερών από τη λήψη του. Για οποιαδήποτε αλλαγή στο εν λόγω χρονοδιάγραμμα θα σας ενημερώνει σχετικά κάθε 10 εργάσιμες ημέρες.
    Σε περίπτωση που δεν ικανοποιηθείτε με την απάντησή μας μπορείτε να απευθυνθείτε στο Μεσολαβητή Τραπεζικών – Επενδυτικών Υπηρεσιών. Η Τράπεζα συμμετέχει στο θεσμό του Μεσολαβητή Τραπεζικών-Επενδυτικών Υπηρεσιών (Μ.Τ.Ε.Υ)

    Τηλέφωνα επικοινωνίας

    HSBCnet

    Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με προϊόντα ή υπηρεσίες που προσφέρει το HSBCnet, καλέστε: Δευτέρα έως Παρασκευή
    09:30 με 17:00.
    Από σταθερό:
    801 11 78000
    Από κινητό ή το εξωτερικό:
    +30 210 696 2130
     

    Factoring

    Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με προϊόντα ή υπηρεσίες που προσφέρει το Factoring από την HSBC, καλέστε: Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 με 17:00. +30 210 696 1542
    +30 210 696 1541
     

    Global Markets

    Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με προϊόντα ή υπηρεσίες που προσφέρει το Global Markets από την HSBC, καλέστε: Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 με 17:00 +30 210 6961511 - 22
     

    Υπηρεσία Θεματοφυλακής & Εκκαθάρισης Συναλλαγών από την HSBC

    Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις Υπηρεσίες Θεματοφυλακής & Εκκαθάρισης Συναλλαγών από την HSBC, καλέστε: Δευτέρα έως Παρασκευή 07:30 με 19:00. +30 210 696 1525 /
    Φαξ: +30 210 692 9336
    Email:
    hssgr.client@hsbc.com
    Email: hssgr.operations@hsbc.com

    Στείλτε μας επιστολή

    Στείλτε μας το γράμμα σας στη διεύθυνση:
    HSBC Bank plc
    Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών
    Μεσογείων 109-111,
    Τ.Κ. 115 26, Αθήνα
     

    Στείλτε μας e-mail

    Για περισσότερες πληροφορίες ή για να επικοινωνήσετε με έναν Relationship Manager στείλτε email στη διεύθυνση Corporate.Banking-GR@hsbc.com αναφέροντας τα παρακάτω:

    •  Κλάδο εταιρείας
    •  Κύκλο εργασιών
    •  Αριθμό εργαζομένων

    Στείλτε μας e-mail για την υπηρεσία HSBCnet

    Για οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με οποιαδήποτε πληροφορία στο κομμάτι των επιχειρήσεων στείλτε μας e-mail στη διεύθυνση: hexagon-gr@hsbc.com

    Τηλέφωνα επικοινωνίας

    HSBC BANK PLC

    Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με την HSBC, καλέστε: Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 με 17:00. Από σταθερό:
    801 111 HSBC (801 111 4722)
    Από κινητό ή το εξωτερικό:
    +30 210 696 0000
     

    Επισκεφθείτε μας

    Δείτε που βρίσκονται τα κεντρικά γραφεία των εταιριών του ομίλου μας.