HSBC Ιδιώτες

  • Σύνδεση

Πρακτικές συμβουλές ασφαλείας στο Internet

  • Χρησιμοποιήστε κωδικούς πρόσβασης (όνομα χρήστη [username], μυστική απάντηση) διαφορετικούς από αυτούς που έχετε θέσει σε ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης ή λογαριασμούς e-mail (Facebook, Gmail κ.λπ.)
  • Φυλάξτε τους μυστικούς σας κωδικούς μακριά από τη Συσκευή Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας (Token)
  • Μην αποκαλύπτετε ποτέ τους κωδικούς πρόσβασής σας στην Υπηρεσία Internet Banking. Είναι προσωπικοί και για το λόγο αυτό η HSBC δεν θα τους ζητήσει ποτέ, είτε τηλεφωνικώς είτε μέσω e-mail
  • Μην απαντάτε και μην ακολουθείτε συνδέσμους (links) σε e-mail που σας ζητούν να συμπληρώσετε προσωπικά στοιχεία, αριθμούς τραπεζικών λογαριασμών και καρτών ή τους κωδικούς της Υπηρεσίας Internet Banking, ακόμα κι αν δείχνουν να προέρχονται από την HSBC. Προέρχονται από πρόσωπα που αποσκοπούν στην υποκλοπή των κωδικών ώστε να αποκτήσουν πρόσβαση στους λογαριασμούς σας. Προωθήστε οποιοδήποτε τέτοιο e-mail στην Τράπεζα, στη διεύθυνση personal.banking-gr@hsbc.com, και στη συνέχεια διαγράψτε το.
  • Χρησιμοποιήστε την Υπηρεσία Internet Banking μόνο μέσω της ιστοσελίδας της HSBC (www.hsbc.gr) και όχι μέσω συνδέσμων (links) σε άλλες ιστοσελίδες, μηχανές αναζήτησης ή e-mail. Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε ασφαλείς σελίδες στο Internet όταν καταχωρείτε τις προσωπικές, απόρρητές σας πληροφορίες. Ασφαλείς είναι οι σελίδες που η ηλεκτρονική τους διεύθυνση ξεκινάει με https αντί για http
  • Βεβαιωθείτε ότι ακολουθείτε τη σωστή διαδικασία σύνδεσης και αποσύνδεσης από την Υπηρεσία Internet Banking. Ειδικότερα, η αποσύνδεση από το σύστημα θα πρέπει να γίνεται επιλέγοντας "Αποσύνδεση" και όχι κλείνοντας το παράθυρο του προγράμματος πλοήγησης (browser)
  • Μην ανταποκριθείτε σε μηνύματα που σας προτρέπουν να περιμένετε ή να πληκτρολογήσετε εκ νέου τους κωδικούς σας κατά τη σύνδεσή σας στην Υπηρεσία Internet Banking. Καλέστε την Υπηρεσία Phone Banking (801 801 4722 ή 210 696 2000), διότι είναι πιθανό να έχει μολυνθεί ο υπολογιστής σας από ιούς ή κάποιο κακόβουλο πρόγραμμα
  • Ενημερώστε τον υπολογιστή σας με τις τελευταίες εκδόσεις του λειτουργικού συστήματος και των προγραμμάτων πλοήγησης στο Internet. (π.χ. Windows Internet Explorer, Mozilla Firefox), σε κάθε ευκαιρία. Εγκαταστήστε προγράμματα προστασίας "Antivirus", "Firewall" και "Anti-Spyware" στον υπολογιστή σας
  • Ελέγξτε τον υπολογιστή σας, ανά τακτά διαστήματα, για πιθανούς ιούς και προγράμματα Spyware, χρησιμοποιώντας τις πιο πρόσφατες εκδόσεις και ενημερώσεις των προγραμμάτων προστασίας που έχετε εγκαταστήσει στον υπολογιστή σας
  • Αποφύγετε τη χρήση υπολογιστών σε δημόσιους χώρους ή τρίτων προσώπων (π.χ. Internet Cafe, Αεροδρόμια κ.λπ.). Η υποκλοπή των κωδικών σας με φυσικό ή ηλεκτρονικό τρόπο είναι πιθανότερο να συμβεί σε περιβάλλον που δεν ελέγχετε απόλυτα
  • Ανταποκριθείτε μόνο σε e-mail που λαμβάνετε από τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις της HSBC. Αναζητήστε την υπογραφή που σας εγγυάται ποιος είναι ο αποστολέας και το περιεχόμενο, όπως:
    - contactus@email.hsbc.gr
    - internetbanking@service.hsbc.gr
  • Ελέγξτε ότι βρίσκεστε πράγματι στις σελίδες της HSBC, επιβεβαιώνοντας την ηλεκτρονική διεύθυνση που αναγράφεται στο πρόγραμμα πλοήγησης που χρησιμοποιείτε (www.hsbc.gr)
  • Διαγράψτε τα προσωρινά αρχεία (temporary Internet files) από το πρόγραμμα πλοήγησης του υπολογιστή σας σε τακτά χρονικά διαστήματα
  • Ελέγξτε τον υπολογιστή σας με πρόγραμμα προστασίας Anti-Spyware για τυχόν εγκαταστημένα προγράμματα Spyware εάν παρατηρήσετε κάποια από τις παρακάτω συμπεριφορές:
    - Εμφάνιση παραθύρων με διαφημίσεις στην οθόνη του υπολογιστή σας
    - Αλλαγή στην αρχική σελίδα (Home page) του προγράμματος πλοήγησης (web browser) χωρίς να την έχετε αλλάξει εσείς
    - Καθυστέρηση στην εκτέλεση εντολών που δίνετε στον υπολογιστή σας ή κατά τη διάρκεια της πλοήγησής σας στο διαδίκτυο

Έχετε κάποια απορία;

Καλέστε
801 11 71717