HSBC Ιδιώτες

  • Σύνδεση

Oι ηλεκτρονικές συναλλαγές σας πιο ασφαλείς από ποτέ.

 

Ασφάλεια

Οι ηλεκτρονικές συναλλαγές σας πιο ασφαλείς από ποτέ.

Στην HSBC, η διαδικτυακή ασφάλεια είναι ένα πολύ σοβαρό ζήτημα. Για το λόγο αυτό παρέχουμε σε όλους τους πελάτες μας τη Συσκευή Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας (Token), η οποία ενισχύει την προστασία όλων των τραπεζικών συναλλαγών σας στο διαδίκτυο.
Εντός του 2013, όλοι οι χρήστες θα αντικαταστήσουν την υπάρχουσα Συσκευή Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας με την καινούρια.

  • Προστασία από απάτες
    Η νέα Συσκευή Πρόσθετου Κωδικού ασφαλείας σας εισάγει στις νέες τεχνολογικές εξελίξεις του Online Banking και σας προστατεύει από κακόβουλες διαδικτυακές κινήσεις.
  • Τεχνολογία προηγμένης ασφάλειας
    Αποδεδειγμένα πιο ασφαλή σε σχέση με την τεχνολογία των SMS κωδικών ασφαλείας.
  • Συνεχής επαλήθευση
    Διαρκής επιβεβαίωση ότι εσείς πραγματοποιείτε τη συναλλαγή.

Για να γίνει η μετάβαση στη νέα συσκευή όσο το δυνατόν ευκολότερη, έχουν συμπεριληφθεί χρήσιμες οδηγίες για να δείτε πώς να χρησιμοποιείτε τη Συσκευή Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας, όπως ενεργοποίηση της καινούριας σας συσκευής για πρώτη φορά, καθορισμός του νέου σας PIN και μεταφορά χρημάτων ή πληρωμή λογαριασμού για πρώτη φορά.

Συσκευή Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας

Η αναβαθμισμένη Συσκευή Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας της HSBC φέρει πολλές, νέες πρόσθετες λειτουργίες, οι οποίες έχουν συμπεριληφθεί για να αντιμετωπισθούν καλύτερα κίνδυνοι στο διαδίκτυο. Οι διαδικτυακοί κίνδυνοι είναι ένα σημαντικό πρόβλημα και πρέπει να λαμβάνεται σοβαρά υπόψη. Στην HSBC, η δυναμική και η διαρκής αναβάθμιση και εξέλιξη των μεθόδων προστασίας για την καταπολέμηση αυτών των κινδύνων έχουν ιδιαίτερη σημασία.

Σήμερα, χρησιμοποιούνται διάφορες μέθοδοι για την προστασία των πελατών από κινδύνους, όπως κωδικοί πρόσβασης και κωδικοί επιβεβαίωσης SMS . Οι μέθοδοι προστασίας της HSBC όμως, έχουν ξεπεράσει ακόμα και αυτές τις μεθόδους.

Συσκευή Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας

Τι νέο υπάρχει;

Νέα, μοντέρνα εμφάνιση

Η καινούρια συσκευή έχει τελείως διαφορετική, πολύ πιο λεπτή εμφάνιση. Χωρά εύκολα στην τσέπη ή το πορτοφόλι σας.

Προστασία με PIN

Για τη χρήση της συσκευής, απαιτείται κωδικός PIN, προστατεύοντάς σας από τυχόν χρήση της συσκευής από τρίτους.

Προστατέψτε τις μεταφορές και τις πληρωμές των λογαριασμών σας

Όταν πραγματοποιείτε μεταφορά χρημάτων ή πληρώνετε κάποιον λογαριασμό, θα χρειαστεί να δημιουργήσετε μια Υπογραφή Κωδικού Συναλλαγής, η οποία επιβεβαιώνει ότι εσείς κάνετε τη συναλλαγή.

Πώς σας προστατεύει η HSBC όταν πραγματοποιείτε διαδικτυακά τις τραπεζικές συναλλαγές σας

Στην HSBC διάφορα μέτρα εφαρμόζονται για την προστασία των οικονομικών σας στοιχείων και την διασφάλιση ότι μένουν ασφαλή.

  • Επαλήθευση σύνδεσης πολλαπλών επιπέδων
    Τα οικονομικά σας στοιχεία προστατεύονται από τον εξελιγμένο συνδυασμό του μοναδικού Ονόματος Χρήστη με τη Μυστική Απάντηση και του Κωδικού Ασφαλείας που παράγεται κάθε φορά από τη Συσκευή Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας.
  • Επαλήθευση συναλλαγών
    Όταν μεταφέρετε χρήματα ή πληρώνετε λογαριασμούς μέσω διαδικτύου, η HSBC ζητά από εσάς τον Κωδικό Συναλλαγής που παράγεται από τη Συσκευή Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας σας. Αυτό διασφαλίζει ότι μόνο εσείς μπορείτε να εξουσιοδοτήσετε εντολές πληρωμών και μεταφοράς χρημάτων.
  • Κρυπτογράφηση 128-bit
    Η HSBC χρησιμοποιεί 128-bit SSL κρυπτογράφηση, η οποία είναι αποδεκτή ως το πρότυπο επίπεδο του κλάδου.
  • Αυτόματη αποσύνδεση
    Ως μέτρο προστασίας, η συνεδρία σας στο Internet Banking θα κλείσει αυτόματα ή θα αποσυνδεθείτε έπειτα από ορισμένη ώρα αδράνειας. Μην ξεχνάτε να αποσυνδέεστε και να κλείνετε το Internet Banking όταν τελειώνετε.

Έχετε κι εσείς το δικό σας ρόλο στην ασφάλεια

Για να ενισχύετε την ασφάλεια στο Internet Banking, μπορείτε να εφαρμόσετε τα ακόλουθα μέτρα:

  • Βεβαιωθείτε ότι ο υπολογιστής σας προστατεύεται με τα τελευταία προγράμματα antivirus (προστασίας από υιούς) και firewall όλες τις ώρες. Να πραγματοποιείται συχνά τις τελευταίες ενημερώσεις ώστε να εξασφαλίζετε πως έχετε τις πιο πρόσφατες εκδόσεις
  • Επιλέξτε μια Μυστική Απάντηση που θα μπορείτε να θυμάστε εύκολα, χωρίς όμως να μπορεί κάποιος τρίτος να τη μαντέψει. Οι Μυστικές Απαντήσεις που συνδυάζουν αλφαβητικούς και αριθμητικούς χαρακτήρες είναι γενικά πιο δύσκολες να 'σπάσουν' (π.χ. a7g3cy91)
  • Μην επιλέξετε Μυστική Απάντηση ίδια με αυτή που χρησιμοποιείτε και σε άλλες υπηρεσίες όπως e-mail. Ο κωδικός σας στην υπηρεσία Internet Banking πρέπει να είναι μοναδικός
  • Θυμηθείτε να αλλάζετε τη Μυστική Απάντηση σε τακτά χρονικά διαστήματα
  • Μην αποκαλύψετε ποτέ τη Μυστική Απάντησή του Internet Banking σε κανέναν. Το προσωπικό της HSBC δεν θα σας ζητήσει ποτέ τη Μυστική Απάντησή σας
  • Μην σημειώσετε το Όνομα Χρήστη σας για την υπηρεσία Internet Banking μαζί με τη Μυστική Απάντηση. Μην γράψετε τη Μυστική Απάντησή σας σε αναγνωρίσιμη μορφή και μην αφήνετε ποτέ τα στοιχεία εισόδου του Internet Banking μαζί με τη Συσκευή Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας
  • Απενεργοποιήστε την επιλογή για απομνημόνευση των στοιχείων πρόσβασής σας στους browser του υπολογιστή σας

Εάν υποψιάζεστε ότι κάποιος άλλος έχει πρόσβαση στα στοιχεία εισόδου σας για την υπηρεσία Internet Banking, μπείτε στο Internet Banking για να αλλάξετε τη Μυστική Απάντησή σας και καλέστε μας αμέσως στο 800 11 72000 ή το +30 210 696 2190 εάν καλείτε από το εξωτερικό ή από κινητό. Οι γραμμές είναι ανοιχτές κάθε μέρα, όλο το εικοσιτετράωρο.

Συχνές ερωτήσεις

Μπορώ να αναβαθμίσω τη Συσκευή Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας μου εάν δεν έχω ειδοποιηθεί από την HSBC;

Όλοι οι χρήστες της υπηρεσίας της HSBC θα ειδοποιηθούν σταδιακά τους ερχόμενους μήνες. Στις περιπτώσεις όπου η Συσκευή Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας έχει χαθεί ή έχει υποστεί βλάβη, θα αντικατασταθεί με τη νέα Συσκευή Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας.

Φίλοι μου παρέλαβαν την καινούρια Συσκευή Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας ενώ εγώ όχι. Υπάρχει λόγος;

Όλοι οι χρήστες της υπηρεσίας του Internet Banking της HSBC θα παραλάβουν την καινούρια Συσκευή Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας τους ερχόμενους μήνες καθότι η διαδικασία πραγματοποιείται σε στάδια. Όλες οι υπάρχουσες Συσκευές Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας θα έχουν αντικατασταθεί μέχρι 31 Δεκεμβρίου 2013.

Έχοντας ζητήσει την καινούρια Συσκευή Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας τι να κάνω με την υπάρχουσα;

Συνεχίστε να χρησιμοποιείτε την υπάρχουσα συσκευή για το Internet Banking έως ότου παραλάβετε και ενεργοποιήσετε την καινούρια. Όταν ενεργοποιήσετε τη νέα συσκευή, τότε μπορείτε να πετάξετε την παλιά μιας και δεν θα είναι πλέον έγκυρη για χρήση.

Είναι ασφαλής η αποστολή της Συσκευής Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας μέσω ταχυδρομείου;

Η Συσκευή Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας παραδίδεται μέσω συστημένου ταχυδρομείου. Θα χρειαστεί να το παραλάβετε από τα Ελληνικά Ταχυδρομεία (ΕΛΤΑ) με τα στοιχεία σας. Προτού το χρησιμοποιήσετε θα πρέπει να το ενεργοποιήσετε μέσω διαδικτύου. Εάν δεν ολοκληρωθεί η ενεργοποίηση, η συσκευή δεν έχει καμία χρήση ασφαλείας.
Είναι απόλυτα ασφαλές να σταλεί συστημένη η συσκευή μέσω ταχυδρομείου, μιας και κανείς άλλος δεν θα μπορεί να την παραλάβει και να προβεί σε κακόβουλες ενέργειες.

Χρεώνομαι την αναβάθμιση στη νέα Συσκευή Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας;

Όχι, δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση.

Ορίζοντας / Αλλάζοντας το PIN στη Συσκευή Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας σας

Γιατί πρέπει να ορίσω νέο PIN στην καινούρια Συσκευή Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας;

Η Συσκευή Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας της HSBC είναι μοναδική μιας και προστατεύεται με PIN. Για πρόσθετη ασφάλεια θα χρειαστεί να ορίσετε έναν κωδικό PIN κατά την ενεργοποίηση, το οποίο θα απαιτείται κάθε φορά για χρήση της συσκευής.

Πόσα ψηφία μπορώ να επιλέξω για το PIN;

Από τέσσερα έως οχτώ ψηφία.

Πώς μπορώ να ορίσω το νέο μου PIN;
  1. Ενεργοποιήστε τη συσκευή σας πατώντας το πράσινο κουμπί και ακολούθως το PIN.
  2. Εισάγετε το PIN σας και πατήστε το κίτρινο κουμπί στο κάτω μέρος αριστερά.
  3. Επιβεβαιώστε το καινούριο PIN εισάγοντάς το ξανά.
  4. Το εικονίδιο «New PIN CONF» θα εμφανιστεί για δύο δευτερόλεπτα όταν οριστεί το PIN επιτυχώς.

Ενεργοποίηση της καινούριας Συσκευής Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας

Πώς αρχίζω να χρησιμοποιώ την καινούρια μου Συσκευή Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας;

Θα χρειαστεί μια πρώτη ενεργοποίηση της καινούριας σας Συσκευής Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας προτού τη χρησιμοποιήσετε. Μπορείτε να την ενεργοποιήσετε άμεσα ή μέσα σε διάστημα 60 ημερών από την ημέρα που θα ενημερωθείτε για την παραλαβή της.

Πώς ενεργοποιώ την καινούρια Συσκευή Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας μου;
  1. Πιέστε το πράσινο κουμπί στο κάτω μέρος της συσκευής για δύο δευτερόλεπτα.
  2. Όταν σας ζητηθεί το PIN, εισάγετε τον κωδικό σας (τέσσερα έως οχτώ ψηφία). Μόλις ξεκλειδώσει θα εμφανιστεί η ένδειξη «HSBC» στην οθόνη της συσκευής και θα είναι έτοιμη για χρήση.
Τι να κάνω με την υπάρχουσα Συσκευή Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας μου;

Εφόσον ενεργοποιήσετε την καινούρια Συσκευή Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας, μπορείτε να πετάξετε την υπάρχουσα. Πλέον δεν θα είναι έγκυρη και δεν θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί από εσάς ή από τρίτους.

Θα χρειαστεί να ορίσετε ένα νέο κωδικό PIN για τη Συσκευή Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας. Σκεφτείτε έναν αριθμό από τέσσερα έως οχτώ ψηφία. Αποφύγετε συνεχόμενους ή επαναλαμβανόμενους αριθμούς όπως 1234 ή 1111. Εισάγετε αυτόν τον αριθμό στη συσκευή και πατήστε το κίτρινο κουμπί. Ξανά εισάγετε τον αριθμό για επιβεβαίωση.

Σημείωση: Εάν πατηθεί λάθος αριθμός κατά την εισαγωγή του PIN σας, πατώντας το πράσινο κουμπί μπορείτε να σβήσετε ένα-ένα τα ψηφία ξεκινώντας από το τέλος.

  • Κίτρινο κουμπί
    • Όταν ρυθμίζετε τη συσκευή σας, πατήστε εδώ για να ορίσετε το PIN σας
    • Έχοντας εισάγει το PIN σας, πατήστε εδώ για να δημιουργήσετε τον Κωδικό Συναλλαγής για εξουσιοδότηση νέων μεταφορών ή πληρωμές λογαριασμών
  • Πράσινο κουμπί
    • Πατήστε παρατεταμένα για δύο δευτερόλεπτα για να θέσετε τη συσκευή σε λειτουργία
    • Πατήστε μία φορά για να σβήσετε ένα ψηφίο
    • Πατήστε παρατεταμένα για να σβήσετε όλα τα ψηφία
    • Έχοντας εισάγει το PIN σας, πατήστε για να δημιουργηθεί ο κωδικός πρόσβασης
  • Άλλα μηνύματα
    • PIN conf
      Το PIN που ορίζεται πρέπει να επιβεβαιωθεί. Εισάγετε και πάλι το PIN σας στη Συσκευή Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας.
    • New PIN conf HSBC
      Έχετε ορίσει το PIN σας επιτυχώς. Τώρα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Token σας για τη δημιουργία Κωδικού Ασφαλείας.
New PIN

Θα χρειαστεί να ορίσετε ένα νέο κωδικό PIN για τη Συσκευή Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας. Σκεφτείτε έναν αριθμό από τέσσερα έως οχτώ ψηφία. Αποφύγετε συνεχόμενους ή επαναλαμβανόμενους αριθμούς όπως 1234 ή 1111. Εισάγετε αυτόν τον αριθμό στη συσκευή και πατήστε το κίτρινο κουμπί. Ξανά εισάγετε τον αριθμό για επιβεβαίωση.

Σημείωση: Εάν πατηθεί λάθος αριθμός κατά την εισαγωγή του PIN σας, πατώντας το πράσινο κουμπί μπορείτε να σβήσετε ένα-ένα τα ψηφία ξεκινώντας από το τέλος.

  • Κίτρινο κουμπί
    • Όταν ρυθμίζετε τη συσκευή σας, πατήστε εδώ για να ορίσετε το PIN σας
    • Έχοντας εισάγει το PIN σας, πατήστε εδώ για να δημιουργήσετε τον Κωδικό Συναλλαγής για εξουσιοδότηση νέων μεταφορών ή πληρωμές λογαριασμών
  • Πράσινο κουμπί
    • Πατήστε παρατεταμένα για δύο δευτερόλεπτα για να θέσετε τη συσκευή σε λειτουργία
    • Πατήστε μία φορά για να σβήσετε ένα ψηφίο
    • Πατήστε παρατεταμένα για να σβήσετε όλα τα ψηφία
    • Έχοντας εισάγει το PIN σας, πατήστε για να δημιουργηθεί ο κωδικός πρόσβασης
  • Άλλα μηνύματα
    • PIN conf
      Το PIN που ορίζεται πρέπει να επιβεβαιωθεί. Εισάγετε και πάλι το PIN σας στη Συσκευή Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας.
    • New PIN conf HSBC
      Έχετε ορίσει το PIN σας επιτυχώς. Τώρα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Token σας για τη δημιουργία Κωδικού Ασφαλείας.

Το PIN επιβεβαίωσης δεν ταιριάζει με το αρχικό PIN που έχει εισαχθεί. Πατήστε το κίτρινο κουμπί και επαναλάβετε τα βήματα ρυθμίσεως του κωδικού PIN.

  • Βήμα 1
    Θα δείτε αυτό το μήνυμα όταν ορίζετε το PIN σας για πρώτη φορά και οι δύο καταχωρήσεις δεν ταιριάζουν.
  • Βήμα 2
    Πατήστε το πράσινο ή το κίτρινο κουμπί για να επιστρέψετε στον καθορισμό του PIN και εισάγετε τον κωδικό ξανά, δύο φορές, βεβαιώνοντας ότι οι δύο καταχωρήσεις ταιριάζουν.
Fail PIN

Το PIN επιβεβαίωσης δεν ταιριάζει με το αρχικό PIN που έχει εισαχθεί. Πατήστε το κίτρινο κουμπί και επαναλάβετε τα βήματα ρυθμίσεως του κωδικού PIN.

  • Βήμα 1
    Θα δείτε αυτό το μήνυμα όταν ορίζετε το PIN σας για πρώτη φορά και οι δύο καταχωρήσεις δεν ταιριάζουν.
  • Βήμα 2
    Πατήστε το πράσινο ή το κίτρινο κουμπί για να επιστρέψετε στον καθορισμό του PIN και εισάγετε τον κωδικό ξανά, δύο φορές, βεβαιώνοντας ότι οι δύο καταχωρήσεις ταιριάζουν.

  • αλλαγή PIN Βήμα 1

    Mόλις εμφανιστεί η αρχική οθόνη της HSBC (η συσκευή είναι ανοιχτή και ξεκλείδωτη), προκειμένου να αλλάξετε το PIN σας κρατήστε πατημένο το κουμπί 8 για 2 δευτερόλεπτα. Σκεφτείτε έναν αριθμό από τέσσερα έως οχτώ ψηφία. Αποφύγετε συνεχόμενους ή επαναλαμβανόμενους αριθμούς όπως 1234 ή 1111. Εισάγετε αυτόν τον αριθμό στη συσκευή και πατήστε το κίτρινο κουμπί. Ξανά εισάγετε τον αριθμό για επιβεβαίωση.

    Σημείωση: Εάν πατηθεί λάθος αριθμός κατά την εισαγωγή του PIN σας, πατώντας το πράσινο κουμπί μπορείτε να σβήσετε ένα-ένα τα ψηφία ξεκινώντας από το τέλος.

Change PIN
change PIN

Βήμα 1

Mόλις εμφανιστεί η αρχική οθόνη της HSBC (η συσκευή είναι ανοιχτή και ξεκλείδωτη), προκειμένου να αλλάξετε το PIN σας κρατήστε πατημένο το κουμπί 8 για 2 δευτερόλεπτα. Σκεφτείτε έναν αριθμό από τέσσερα έως οχτώ ψηφία. Αποφύγετε συνεχόμενους ή επαναλαμβανόμενους αριθμούς όπως 1234 ή 1111. Εισάγετε αυτόν τον αριθμό στη συσκευή και πατήστε το κίτρινο κουμπί. Ξανά εισάγετε τον αριθμό για επιβεβαίωση.

Σημείωση: Εάν πατηθεί λάθος αριθμός κατά την εισαγωγή του PIN σας, πατώντας το πράσινο κουμπί μπορείτε να σβήσετε ένα-ένα τα ψηφία ξεκινώντας από το τέλος.

Το νέο PIN που έχει εισαχθεί δεν είναι ασφαλές και μπορεί να το ανακαλύψει τρίτος. Παρακαλούμε εισάγετε κάποιο άλλο PIN.

Ο κωδικός PIN πρέπει να είναι μεταξύ τεσσάρων και έξι ψηφίων και δεν πρέπει να αποτελείται από συνεχόμενους ή επαναλαμβανόμενους αριθμούς. Για παράδειγμα, αποφύγετε το 1234 ή 1111.

Εάν εισάγετε PIN και εμφανιστεί το μήνυμα «Not SAFE», θα πρέπει να επιλέξετε κάποιο άλλο PIN. Η Συσκευή Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας σας θα επιστρέψει αυτόματα στην οθόνη ρυθμίσεως του αριθμού PIN.

PIN not safe

Το νέο PIN που έχει εισαχθεί δεν είναι ασφαλές και μπορεί να το ανακαλύψει τρίτος. Παρακαλούμε εισάγετε κάποιο άλλο PIN.

Ο κωδικός PIN πρέπει να είναι μεταξύ τεσσάρων και έξι ψηφίων και δεν πρέπει να αποτελείται από συνεχόμενους ή επαναλαμβανόμενους αριθμούς. Για παράδειγμα, αποφύγετε το 1234 ή 1111.

Εάν εισάγετε PIN και εμφανιστεί το μήνυμα «Not SAFE», θα πρέπει να επιλέξετε κάποιο άλλο PIN. Η Συσκευή Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας σας θα επιστρέψει αυτόματα στην οθόνη ρυθμίσεως του αριθμού PIN.

Εάν εισαχθεί λάθος κωδικός PIN, το μήνυμα «FAIL 1» θα εμφανιστεί. Πατήστε το πράσινο κουμπί και εισάγετε ξανά το PIN σας.

Μπορείτε να επιχειρήσετε μέχρι τρεις φορές να εισάγετε τον κωδικό PIN σας σωστά.

Εάν σβήσετε τη συσκευή σας και την ενεργοποιήσετε ξανά, δεν μηδενίζονται οι λανθασμένες προσπάθειες εισαγωγής του PIN.

Μετά την τρίτη αποτυχημένη εισαγωγή του PIN («FAIL 3»), η συσκευή θα κλειδώσει. Κάντε κλικ στην επόμενη καρτέλα για να μάθετε περισσότερα.

  • PIN
    Εισάγετε το PIN σας. Κάθε παύλα στην οθόνη αντιστοιχεί σε ένα ψηφίο του κωδικού PIN σας.
    PIN
  • HSBC
    Αυτή είναι η οθόνη καλωσορίσματος. Θα τη δείτε μετά την αποδοχή του PIN σας. Πατήστε το πράσινο κουμπί για να δημιουργήσετε τον Κωδικό Ασφαλείας.
    HSBC
  • - PIN fail 1
    Το PIN που έχει εισαχθεί δεν είναι σωστό. Πατήστε το πράσινο κουμπί, όχι παρατεταμένα, για να επιστρέψετε στην αρχική οθόνη του PIN. Στη συνέχεια θα σας ζητηθεί να εισάγεται ξανά το PIN σας.
    Fail 1
  • - PIN fail 2
    Το PIN που έχει εισαχθεί δεν είναι σωστό. Πατήστε το πράσινο κουμπί, όχι παρατεταμένα, για να επιστρέψετε στην αρχική οθόνη του PIN. Στη συνέχεια θα σας ζητηθεί να εισάγετε το PIN σας για τρίτη φορά.
    Για τη δική σας ασφάλεια , η Συσκευή Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας θα κλειδώσει έπειτα από τρεις λανθασμένες καταχωρήσεις του κωδικού PIN.
    Fail 2
  • - PIN fail 3
    Το PIN που έχει εισαχθεί δεν είναι σωστό. Η Συσκευή Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας έχει κλειδώσει και θα πρέπει να μηδενιστεί. Για να γίνει αυτό, μπείτε στην υπηρεσία Internet Banking. Κάτω από το πεδίο «Δημιουργήστε και εισάγετε τον εξαψήφιο Κωδικό Ασφαλείας», επιλέξτε το σύνδεσμο «Ξεχάσατε το PIN της Συσκευής Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας» και συνεχίστε ακολουθώντας της οδηγίες.
    Fail 3
Fail 1,2,3

Εάν εισαχθεί λάθος κωδικός PIN, το μήνυμα «FAIL 1» θα εμφανιστεί. Πατήστε το πράσινο κουμπί και εισάγετε ξανά το PIN σας.

Μπορείτε να επιχειρήσετε μέχρι τρεις φορές να εισάγετε τον κωδικό PIN σας σωστά.

Εάν σβήσετε τη συσκευή σας και την ενεργοποιήσετε ξανά, δεν μηδενίζονται οι λανθασμένες προσπάθειες εισαγωγής του PIN.

Μετά την τρίτη αποτυχημένη εισαγωγή του PIN («FAIL 3»), η συσκευή θα κλειδώσει. Κάντε κλικ στην επόμενη καρτέλα για να μάθετε περισσότερα.

PIN
Εισάγετε το PIN σας. Κάθε παύλα στην οθόνη αντιστοιχεί σε ένα ψηφίο του κωδικού PIN σας.

PIN

HSBC
Αυτή είναι η οθόνη καλωσορίσματος. Θα τη δείτε μετά την αποδοχή του PIN σας. Πατήστε το πράσινο κουμπί για να δημιουργήσετε τον Κωδικό Ασφαλείας.

PIN

- PIN fail 1
Το PIN που έχει εισαχθεί δεν είναι σωστό. Πατήστε το πράσινο κουμπί, όχι παρατεταμένα, για να επιστρέψετε στην αρχική οθόνη του PIN. Στη συνέχεια θα σας ζητηθεί να εισάγεται ξανά το PIN σας.

PIN

- PIN fail 2
Το PIN που έχει εισαχθεί δεν είναι σωστό. Πατήστε το πράσινο κουμπί, όχι παρατεταμένα, για να επιστρέψετε στην αρχική οθόνη του PIN. Στη συνέχεια θα σας ζητηθεί να εισάγετε το PIN σας για τρίτη φορά.
Για τη δική σας ασφάλεια , η Συσκευή Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας θα κλειδώσει έπειτα από τρεις λανθασμένες καταχωρήσεις του κωδικού PIN.

PIN

- PIN fail 3
Το PIN που έχει εισαχθεί δεν είναι σωστό. Η Συσκευή Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας έχει κλειδώσει και θα πρέπει να μηδενιστεί. Για να γίνει αυτό, μπείτε στην υπηρεσία Internet Banking. Κάτω από το πεδίο «Δημιουργήστε και εισάγετε τον εξαψήφιο Κωδικό Ασφαλείας», επιλέξτε το σύνδεσμο «Ξεχάσατε το PIN της Συσκευής Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας» και συνεχίστε ακολουθώντας της οδηγίες.

PIN

Η Συσκευή Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας σας είναι κλειδωμένη. Για να συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την υπηρεσία Internet Banking θα χρειαστεί να την ξεκλειδώσετε με τη δημιουργία ενός Κωδικού Επαναφοράς. Για να το κάνετε αυτό:

  1. Μπείτε στην υπηρεσία Internet Banking.
  2. Κάτω από το πεδίο «Δημιουργήστε και εισάγετε τον εξαψήφιο Κωδικό Ασφαλείας», επιλέξτε το σύνδεσμο «Ξεχάσατε το PIN της Συσκευής Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας».
  3. Συνεχίστε ακολουθώντας τις οδηγίες.

Μόλις ανακτήσετε τον Κωδικό Επαναφοράς, πατήστε το πράσινο κουμπί, όχι παρατεταμένα. Στη συνέχεια θα σας ζητηθεί να εισάγετε τον Κωδικό Επαναφοράς.

Εάν κλειδώσει η συσκευή σας, κάθε φορά που θα ενεργοποιείται θα εμφανίζεται ένας επταψήφιος κωδικός. Είναι ο Κωδικός Κλειδώματος PIN (Lock PIN Code).

Μπορείτε να επαναφέρετε το PIN σας μέσω διαδικτύου, με το Όνομα Χρήστη (User ID) κατά την είσοδό σας. Συνεχίζετε στην επόμενη οθόνη επιλέγοντας το σύνδεσμο «Ξεχάσατε το PIN της Συσκευής Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας».

Μετά από κάποιες Ερωτήσεις Ασφαλείας, θα σας ζητηθεί να εισάγετε τον Κωδικό Κλειδώματος PIN προτού σας δοθεί ο Κωδικός Επαναφοράς PIN (PIN Reset Code).

  • Πράσινο κουμπί
    Εισάγετε τον Κωδικό Επαναφοράς PIN στη Συσκευή Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας και πατήστε το πράσινο κουμπί για να επαναφέρετε το PIN σας.
  • Άλλα μηνύματα
    Lock PIN
    Εισάγετε τον επταψήφιο Κωδικό Επαναφοράς PIN. Μετά από την επιτυχή καταχώρηση του κωδικού, θα σας ζητηθεί να ορίσετε το νέο σας PIN.
    Lock PIN
Lock PIN

Η Συσκευή Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας σας είναι κλειδωμένη. Για να συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την υπηρεσία Internet Banking θα χρειαστεί να την ξεκλειδώσετε με τη δημιουργία ενός Κωδικού Επαναφοράς. Για να το κάνετε αυτό:

  1. Μπείτε στην υπηρεσία Internet Banking.
  2. Κάτω από το πεδίο «Δημιουργήστε και εισάγετε τον εξαψήφιο Κωδικό Ασφαλείας», επιλέξτε το σύνδεσμο «Ξεχάσατε το PIN της Συσκευής Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας».
  3. Συνεχίστε ακολουθώντας τις οδηγίες.

Μόλις ανακτήσετε τον Κωδικό Επαναφοράς, πατήστε το πράσινο κουμπί, όχι παρατεταμένα. Στη συνέχεια θα σας ζητηθεί να εισάγετε τον Κωδικό Επαναφοράς.

Εάν κλειδώσει η συσκευή σας, κάθε φορά που θα ενεργοποιείται θα εμφανίζεται ένας επταψήφιος κωδικός. Είναι ο Κωδικός Κλειδώματος PIN (Lock PIN Code).

Μπορείτε να επαναφέρετε το PIN σας μέσω διαδικτύου, με το Όνομα Χρήστη (User ID) κατά την είσοδό σας. Συνεχίζετε στην επόμενη οθόνη επιλέγοντας το σύνδεσμο «Ξεχάσατε το PIN της Συσκευής Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας».

Μετά από κάποιες Ερωτήσεις Ασφαλείας, θα σας ζητηθεί να εισάγετε τον Κωδικό Κλειδώματος PIN προτού σας δοθεί ο Κωδικός Επαναφοράς PIN (PIN Reset Code).

Πράσινο κουμπί
Εισάγετε τον Κωδικό Επαναφοράς PIN στη Συσκευή Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας και πατήστε το πράσινο κουμπί για να επαναφέρετε το PIN σας.

Άλλα μηνύματα
Lock PIN
Εισάγετε τον επταψήφιο Κωδικό Επαναφοράς PIN. Μετά από την επιτυχή καταχώρηση του κωδικού, θα σας ζητηθεί να ορίσετε το νέο σας PIN.

Lock PIN

Εάν εισαχθεί λάθος Κωδικός Επαναφοράς PIN, θα εμφανιστεί το μήνυμα «Fail 1». Εάν εισαχθεί λάθος κωδικός τρεις φορές, η οθόνη της συσκευής θα ‘παγώσει’ με την ένδειξη «Fail 3».

  • Άλλα μηνύματα
    • Lock PIN fail 1
      Ο Κωδικός Επαναφοράς PIN έχει εισαχθεί λάθος. Πατήστε το πράσινο κουμπί, όχι παρατεταμένα, και εισάγετε τον Κωδικό Επαναφοράς ξανά. Προσέξτε ώστε να εισάγετε τον κωδικό ακριβώς όπως εμφανίζεται στην οθόνη.
      Fail 1
    • Lock PIN fail 2
      Ο Κωδικός Επαναφοράς PIN έχει εισαχθεί λάθος. Πατήστε το πράσινο κουμπί, όχι παρατεταμένα, και εισάγετε των Κωδικό Επαναφοράς ξανά. Προσέξτε ώστε να εισάγετε τον κωδικό ακριβώς όπως εμφανίζεται στην οθόνη.

      Σημείωση: Για ασφάλεια, η Συσκευή Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας κλειδώνει έπειτα από τρεις λανθασμένες καταχωρήσεις του κωδικού.
      Fail 2
    • Lock PIN fail 3
      Ο Κωδικός Επαναφοράς PIN έχει εισαχθεί λάθος για τρίτη φορά και η Συσκευή Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας έχει κλειδώσει προσωρινά. Το μήνυμα αυτό θα παραμείνει στην οθόνη της συσκευής μέχρι να παρέλθει το ξεκλείδωμα και στη συνέχεια η συσκευή θα απενεργοποιηθεί.

      Fail 3
      Όταν ενεργοποιηθεί και πάλι η συσκευή θα εμφανιστεί το μήνυμα «LOCK PIN» στην οθόνη μαζί με έναν επταψήφιο αριθμό.

      Πατήστε το πράσινο κουμπί, όχι παρατεταμένα, και εισάγετε ξανά τον ίδιο Κωδικό Επαναφοράς PIN. Προσέξτε ώστε να εισάγετε τον κωδικό ακριβώς όπως εμφανίζεται στην οθόνη.
    • Lock PIN fail 4
      Ο Κωδικός Επαναφοράς PIN έχει εισαχθεί λάθος για τέταρτη φορά και η Συσκευή Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας έχει κλειδώσει προσωρινά. Το μήνυμα αυτό θα παραμείνει στην οθόνη της συσκευής μέχρι να παρέλθει το ξεκλείδωμα και στη συνέχεια η συσκευή θα απενεργοποιηθεί.

      Fail 4
      Όταν ενεργοποιηθεί και πάλι η Συσκευή Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας θα εμφανιστεί το μήνυμα «LOCK PIN» στην οθόνη μαζί με έναν επταψήφιο αριθμό.

      Πατήστε το πράσινο κουμπί, όχι παρατεταμένα, και εισάγετε ξανά τον ίδιο Κωδικό Επαναφοράς PIN. Προσέξτε ώστε να εισάγετε τον κωδικό ακριβώς όπως εμφανίζεται στην οθόνη.
    • Lock new PIN
      Η Συσκευή Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας έχει κλειδώσει και θα πρέπει να οριστεί νέος αριθμός PIN. Σκεφτείτε ένα PIN αποτελούμενο από τέσσερα έως έξι ψηφία, αποφεύγοντας όμως συνεχόμενους ή επαναλαμβανόμενους αριθμούς όπως 1234 ή 1111. Εισάγετε τον αριθμό στη συσκευή και πατήστε το κίτρινο κουμπί.
      Lock NEW PIN
      Σημείωση: Εάν εισαχθεί λάθος PIN, με το πράσινο κουμπί μπορείτε να σβήσετε ένα-ένα τα ψηφία ξεκινώντας από το τελευταίο.
    • Lock PIN conf
      Το PIN που ρυθμίζετε πρέπει να επιβεβαιωθεί. Παρακαλούμε εισάγετε και πάλι τον κωδικό που έχετε επιλέξει.
      Lock PIN conf
    • Lock fail PIN
      Η καταχώρηση επιβεβαίωσης του PIN δεν ταιριάζει με την αρχική καταχώρηση. Πατήστε το κίτρινο κουμπί και επαναλάβετε τα βήματα καθορισμού του PIN.
      Lock fail PIN
    • Lock new PIN not safe
      Το καινούριο PIN που έχει εισαχθεί δεν είναι ασφαλές και μπορεί να το μαντέψει τρίτος. Παρακαλούμε εισάγετε κάποιο άλλο PIN αποφεύγοντας τη χρήση συνεχόμενων ή επαναλαμβανόμενων ψηφίων όπως 1234 ή 1111.
      Lock new PIN not safe
Locked/Reset PIN

Εάν εισαχθεί λάθος Κωδικός Επαναφοράς PIN, θα εμφανιστεί το μήνυμα «Fail 1». Εάν εισαχθεί λάθος κωδικός τρεις φορές, η οθόνη της συσκευής θα ‘παγώσει’ με την ένδειξη «Fail 3».

Άλλα μηνύματα

Lock PIN fail 1
Ο Κωδικός Επαναφοράς PIN έχει εισαχθεί λάθος. Πατήστε το πράσινο κουμπί, όχι παρατεταμένα, και εισάγετε τον Κωδικό Επαναφοράς ξανά. Προσέξτε ώστε να εισάγετε τον κωδικό ακριβώς όπως εμφανίζεται στην οθόνη.

Lock PIN

Lock PIN fail 2
Ο Κωδικός Επαναφοράς PIN έχει εισαχθεί λάθος. Πατήστε το πράσινο κουμπί, όχι παρατεταμένα, και εισάγετε των Κωδικό Επαναφοράς ξανά. Προσέξτε ώστε να εισάγετε τον κωδικό ακριβώς όπως εμφανίζεται στην οθόνη.

Σημείωση: Για ασφάλεια, η Συσκευή Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας κλειδώνει έπειτα από τρεις λανθασμένες καταχωρήσεις του κωδικού.

Lock PIN

Lock PIN fail 3
Ο Κωδικός Επαναφοράς PIN έχει εισαχθεί λάθος για τρίτη φορά και η Συσκευή Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας έχει κλειδώσει προσωρινά. Το μήνυμα αυτό θα παραμείνει στην οθόνη της συσκευής μέχρι να παρέλθει το ξεκλείδωμα και στη συνέχεια η συσκευή θα απενεργοποιηθεί.

Όταν ενεργοποιηθεί και πάλι η συσκευή θα εμφανιστεί το μήνυμα «LOCK PIN» στην οθόνη μαζί με έναν επταψήφιο αριθμό.

Πατήστε το πράσινο κουμπί, όχι παρατεταμένα, και εισάγετε ξανά τον ίδιο Κωδικό Επαναφοράς PIN. Προσέξτε ώστε να εισάγετε τον κωδικό ακριβώς όπως εμφανίζεται στην οθόνη.

Lock PIN

Lock PIN fail 4
Ο Κωδικός Επαναφοράς PIN έχει εισαχθεί λάθος για τέταρτη φορά και η Συσκευή Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας έχει κλειδώσει προσωρινά. Το μήνυμα αυτό θα παραμείνει στην οθόνη της συσκευής μέχρι να παρέλθει το ξεκλείδωμα και στη συνέχεια η συσκευή θα απενεργοποιηθεί.

Όταν ενεργοποιηθεί και πάλι η Συσκευή Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας θα εμφανιστεί το μήνυμα «LOCK PIN» στην οθόνη μαζί με έναν επταψήφιο αριθμό.

Πατήστε το πράσινο κουμπί, όχι παρατεταμένα, και εισάγετε ξανά τον ίδιο Κωδικό Επαναφοράς PIN. Προσέξτε ώστε να εισάγετε τον κωδικό ακριβώς όπως εμφανίζεται στην οθόνη.

Lock PIN

Lock new PIN
Η Συσκευή Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας έχει κλειδώσει και θα πρέπει να οριστεί νέος αριθμός PIN. Σκεφτείτε ένα PIN αποτελούμενο από τέσσερα έως έξι ψηφία, αποφεύγοντας όμως συνεχόμενους ή επαναλαμβανόμενους αριθμούς όπως 1234 ή 1111. Εισάγετε τον αριθμό στη συσκευή και πατήστε το κίτρινο κουμπί.

Σημείωση: Εάν εισαχθεί λάθος PIN, με το πράσινο κουμπί μπορείτε να σβήσετε ένα-ένα τα ψηφία ξεκινώντας από το τελευταίο.

Lock PIN

Lock PIN conf
Το PIN που ρυθμίζετε πρέπει να επιβεβαιωθεί. Παρακαλούμε εισάγετε και πάλι τον κωδικό που έχετε επιλέξει.

Lock PIN

Lock fail PIN
Η καταχώρηση επιβεβαίωσης του PIN δεν ταιριάζει με την αρχική καταχώρηση. Πατήστε το κίτρινο κουμπί και επαναλάβετε τα βήματα καθορισμού του PIN.

Lock PIN

Lock new PIN not safe
Το καινούριο PIN που έχει εισαχθεί δεν είναι ασφαλές και μπορεί να το μαντέψει τρίτος. Παρακαλούμε εισάγετε κάποιο άλλο PIN αποφεύγοντας τη χρήση συνεχόμενων ή επαναλαμβανόμενων ψηφίων όπως 1234 ή 1111.

Lock PIN

Ένα από τα κουμπιά στη Συσκευή Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας σας έχει πατηθεί για πολλή ώρα. Για εξοικονόμηση ενέργειας της μπαταρίας η συσκευή θα σβήσει αυτόματα.

Ενεργοποιήστε και πάλι τη Συσκευή Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας, εισάγετε το PIN σας και συνεχίσετε με αυτό που κάνατε.

Εάν πατήσετε ένα κουμπί παρατεταμένα για περισσότερα από επτά δευτερόλεπτα, η συσκευή θα απενεργοποιηθεί έτσι ώστε να διατηρείται η ισχύς της μπαταρίας.

button

Ένα από τα κουμπιά στη Συσκευή Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας σας έχει πατηθεί για πολλή ώρα. Για εξοικονόμηση ενέργειας της μπαταρίας η συσκευή θα σβήσει αυτόματα.

Ενεργοποιήστε και πάλι τη Συσκευή Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας, εισάγετε το PIN σας και συνεχίσετε με αυτό που κάνατε.

Εάν πατήσετε ένα κουμπί παρατεταμένα για περισσότερα από επτά δευτερόλεπτα, η συσκευή θα απενεργοποιηθεί έτσι ώστε να διατηρείται η ισχύς της μπαταρίας.

Αυτό είναι το μήνυμα χαμηλής ισχύος της μπαταρίας.

Μετά την πρώτη του εμφάνιση, το μήνυμα της μπαταρίας εμφανίζεται για δύο δευτερόλεπτα κάθε φορά που ενεργοποιείται η συσκευή. Μετά τα δύο δευτερόλεπτα, η συσκευή λειτουργεί κανονικά.

bAtt 2: Απομένουν δύο μήνες
bAtt 1: Απομένει ένας μήνας
bAtt 0: Χρειάζεται αντικατάσταση

Παρακαλούμε καλέστε στο 801 801 4722 για να ζητήσετε να σας αποσταλεί η συσκευή αντικατάστασης.

  • Άλλα μηνύματα
    • bAtt 2
      Η ισχύς της μπαταρίας είναι χαμηλή. Μην ανησυχείτε, απομένουν περίπου δύο μήνες ζωής της μπαταρίας.
      bAtt 2
      Μπορείτε να ζητήσετε αντικατάσταση της Συσκευής Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας καλώντας στο 801 801 4722 ή +30 210 696 2000 εάν καλείτε από το εξωτερικό ή από κινητό.

      Οι γραμμές είναι ανοιχτές Δευτέρα έως Παρασκευή, 9:00-18:00.

      Οι κλήσεις ενδέχεται να ηχογραφούνται για λόγους ασφαλείας και ποιοτικού ελέγχου.
    • bAtt 1
      Η ισχύς της μπαταρίας είναι χαμηλή. Μην ανησυχείτε, απομένει περίπου ένας μήνας ζωής της μπαταρίας.
      bAtt 1
      Μπορείτε να ζητήσετε αντικατάσταση της Συσκευής Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας καλώντας στο 801 801 4722 ή +30 210 696 2000 εάν καλείτε από το εξωτερικό ή από κινητό.
      Οι γραμμές είναι ανοιχτές Δευτέρα έως Παρασκευή, 9:00-18:00.

      Οι κλήσεις ενδέχεται να ηχογραφούνται για λόγους ασφαλείας και ποιοτικού ελέγχου.
    • bAtt 0
      Η ισχύς της μπαταρίας είναι πολύ χαμηλή. Έχει απομείνει ελάχιστη ενέργεια και θα πρέπει να δώσετε εντολή για αντικατάσταση της Συσκευής Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας το συντομότερο δυνατόν.
      bAtt 0
      Μπορείτε να το κάνετε αυτό καλώντας στο 801 801 4722 ή +30 210 696 2000 εάν καλείτε από το εξωτερικό ή από κινητό.
      Οι γραμμές είναι ανοιχτές Δευτέρα έως Παρασκευή, 9:00-18:00.

      Οι κλήσεις ενδέχεται να ηχογραφούνται για λόγους ασφαλείας και ποιοτικού ελέγχου.
batt2

Αυτό είναι το μήνυμα χαμηλής ισχύος της μπαταρίας.

Μετά την πρώτη του εμφάνιση, το μήνυμα της μπαταρίας εμφανίζεται για δύο δευτερόλεπτα κάθε φορά που ενεργοποιείται η συσκευή. Μετά τα δύο δευτερόλεπτα, η συσκευή λειτουργεί κανονικά.

bAtt 2: Απομένουν δύο μήνες
bAtt 1: Απομένει ένας μήνας
bAtt 0: Χρειάζεται αντικατάσταση

Παρακαλούμε καλέστε στο 801 801 4722 για να ζητήσετε να σας αποσταλεί η συσκευή αντικατάστασης.

Άλλα μηνύματα

bAtt 2
Η ισχύς της μπαταρίας είναι χαμηλή. Μην ανησυχείτε, απομένουν περίπου δύο μήνες ζωής της μπαταρίας.
Μπορείτε να ζητήσετε αντικατάσταση της Συσκευής Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας καλώντας στο 801 801 4722 ή +30 210 696 2000 εάν καλείτε από το εξωτερικό ή από κινητό.

Οι γραμμές είναι ανοιχτές Δευτέρα έως Παρασκευή, 9:00-18:00.

Οι κλήσεις ενδέχεται να ηχογραφούνται για λόγους ασφαλείας και ποιοτικού ελέγχου.

Lock PIN

bAtt 1
Η ισχύς της μπαταρίας είναι χαμηλή. Μην ανησυχείτε, απομένει περίπου ένας μήνας ζωής της μπαταρίας
Μπορείτε να ζητήσετε αντικατάσταση της Συσκευής Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας καλώντας στο 801 801 4722 ή +30 210 696 2000 εάν καλείτε από το εξωτερικό ή από κινητό.

Οι γραμμές είναι ανοιχτές Δευτέρα έως Παρασκευή, 9:00-18:00.

Οι κλήσεις ενδέχεται να ηχογραφούνται για λόγους ασφαλείας και ποιοτικού ελέγχου.

Lock PIN

bAtt 0
Η ισχύς της μπαταρίας είναι πολύ χαμηλή. Έχει απομείνει ελάχιστη ενέργεια και θα πρέπει να δώσετε εντολή για αντικατάσταση της Συσκευής Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας το συντομότερο δυνατόν.

Μπορείτε να το κάνετε αυτό καλώντας στο 801 801 4722 ή +30 210 696 2000 εάν καλείτε από το εξωτερικό ή από κινητό.
Οι γραμμές είναι ανοιχτές Δευτέρα έως Παρασκευή, 9:00-18:00.

Οι κλήσεις ενδέχεται να ηχογραφούνται για λόγους ασφαλείας και ποιοτικού ελέγχου.

Lock PIN

Έχετε κάποια απορία;

Καλέστε
801 11 71717