HSBC Ιδιώτες

  • Σύνδεση

Υπηρεσίες αποστολής μηνύματος

Πλέον, με την επιλογή "Αποστολή μηνύματος" της υπηρεσίας Internet Banking από την HSBC, μπορείτε να εξυπηρετηθείτε υπεύθυνα και με ασφάλεια όλο το εικοσιτετράωρο με κρυπτογραφημένα μηνύματα. Δηλαδή, χωρίς να χρειάζεται επικοινωνία με την τηλεφωνική υπηρεσία Phone Banking από την HSBC ή επίσκεψη σε κατάστημα. Με την υπηρεσία αποστολή μηνύματος, όλα γίνονται πιο εύκολα και πιο άμεσα.

H διαδικασία είναι απλή. Επιλέγετε τον τύπο υπηρεσίας στο ερώτημα που σας ενδιαφέρει ώστε να εμφανιστεί ένα πρότυπο κείμενο με χρήσιμες πληροφορίες και υποχρεωτικά προς συμπλήρωση πεδία. Μόλις συμπληρώσετε τα πεδία, το αίτημα τίθεται σε επεξεργασία και εκτελείται χωρίς περαιτέρω επικοινωνία.

Για παράδειγμα, μπορείτε να ζητήσετε την ακύρωση μιας πληρωμής ή μεταφοράς, να ενεργοποιήσετε την κάρτα σας ή να αλλάξετε τα όριά της, να υποβάλετε ένα ερώτημα ή να κάνετε γενικές ερωτήσεις για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα μας κ.ά.

Οι δυνατότητες που έχετε μέσω της νέας υπηρεσίας Αποστολή Μηνύματος είναι οι ακόλουθες:


Λογαριασμοί

  • Πληροφορίες λογαριασμού
  • Πληροφορίες συναλλαγών
  • Προθεσμιακές καταθέσεις
  • Επιταγές
  • Πληρωμή λογαριασμού
  • Γενικές ερωτήσεις
  • Ακύρωση πληρωμής

Η επιλογή "Αποστολή μηνύματος" είναι διαθέσιμη στην ενότητα «Κέντρο Επικοινωνίας».


Send message
Send message

Κάρτες

  • Πληροφορίες χρεωστικής κάρτας
  • Πληροφορίες πιστωτικής κάρτας
  • Ενεργοποίηση κάρτας
  • Αλλαγή διεύθυνσης κάρτας
  • Αλλαγή ορίου αγορών σε χρεωστική κάρτα
  • Αλλαγή ορίου ανάληψης μετρητών χρεωστικής ή/και πιστωτικής κάρτας
  • Αλλαγή συνδεδεμένου λογαριασμού χρεωστικής ή / και πιστωτικής κάρτας
  • Απεμπλοκή κάρτας
  • Χρήση κάρτας στο εξωτερικό

Η επιλογή "Αποστολή Μηνύματος" είναι διαθέσιμη στην ενότητα "Κέντρο Επικοινωνίας".


Send message
Send message

Μεταφορές

  • Γενικές ερωτήσεις
  • Πληροφορίες για μελλοντικές μεταφορές
  • Ακύρωση μεταφοράς
  • Περαιτέρω οδηγίες μεταφοράς
  • Τροποποίηση εντολής μεταφοράς

Η επιλογή "Αποστολή Μηνύματος" είναι διαθέσιμη στην ενότητα "Κέντρο Επικοινωνίας".


Send message
Send message

Άλλες υπηρεσίες

  • Προσωπικά στοιχεία
  • Υπηρεσία Internet Banking από την HSBC
  • Υπηρεσίες Global View / Global Transfers
  • Υπηρεσία HSBC Premier
  • Υπηρεσία HSBC Advance
  • Online αιτήσεις
  • Αλλαγή ημερήσιων ορίων τραπεζικών συναλλαγών μέσω υπηρεσίας Internet Banking
  • Ενεργοποίηση υπηρεσίας Phone Banking από την HSBC

Η επιλογή "Αποστολή Μηνύματος" είναι διαθέσιμη στην ενότητα "Κέντρο Επικοινωνίας".


Send message
Send message

Έχετε κάποια απορία;

Καλέστε
801 11 71717