HSBC Ιδιώτες

  • Σύνδεση

Mobile Banking - Συχνές ερωτήσεις

Για περισσότερες πληροφορίες, κάντε κλικ στο σύμβολο με τα "βέλη" ή στο κείμενο.

Πρώτα βήματα

Τι πρέπει να κάνω για να αρχίσω να χρησιμοποιώ την υπηρεσία Mobile Banking της HSBC;

Συνδεθείτε στην υπηρεσία Internet Banking σας και ακολουθήστε τις οδηγίες για να ορίσετε τον κωδικό πρόσβασής σας στην υπηρεσία Mobile Banking. Κατεβάστε την εφαρμογή της HSBC από το Apple App Store (για συσκευές Apple) ή από το Google Play (για συσκευές Android™) και εγκαταστήστε την. Αφού την κατεβάσετε, μπορείτε να συνδεθείτε στο Mobile Banking με το Όνομα Χρήστη και τη μυστική απάντηση που χρησιμοποιείτε για την υπηρεσία Internet Banking, και με τον κωδικό πρόσβασης του Mobile Banking. Επίσης, μπορείτε να έχετε πρόσβαση στο Mobile Banking με χρήση της συσκευής πρόσθετου κωδικού ασφαλείας (token) της υπηρεσίας Internet Banking.

Σε ποιες συσκευές μπορώ να χρησιμοποιήσω την εφαρμογή;

Η εφαρμογή μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε smartphone κινητά τηλέφωνα και ταμπλέτες. Θα διατίθεται για iPhone®, iPad®, iPad Mini και iPod Touch με λειτουργικό σύστημα iOS 7.0 ή νεότερο και σε συσκευές Android™ με λειτουργικό σύστημα 2.3 ή νεότερο.

Μπορώ να χρησιμοποιώ την εφαρμογή για τους επιχειρηματικούς λογαριασμούς μου στην HSBC;

Όχι, αυτή η εφαρμογή είναι μόνο για τους προσωπικούς σας λογαριασμούς στην HSBC.

Γιατί δεν μπορώ να χρησιμοποιώ την εφαρμογή σε τηλέφωνα Blackberry® ή Windows;

Δυστυχώς, η εφαρμογή δεν θα διατίθεται για τηλέφωνα BlackBerry® ή Windows, καθώς επιλέχθηκε η κυκλοφορία της να ξεκινήσει από τις πλατφόρμες με τα μεγαλύτερα μερίδια αγοράς. Θα συνεχίσουμε, ωστόσο, να παρακολουθούμε τις συσκευές στις οποίες θα είναι διαθέσιμη η εφαρμογή μας.

Πώς μπορώ να κατεβάσω την εφαρμογή και πόσος χρόνος χρειάζεται;

Θα πρέπει να είστε συνεχώς online ενόσω κατεβάζετε ή χρησιμοποιείτε την εφαρμογή.

Σας συνιστούμε, κατά τη λήψη της εφαρμογής, η κινητή συσκευή σας να είναι συνδεδεμένη στο διαδίκτυο μέσω Wi-Fi. Εάν την κατεβάσετε ενώ είστε συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο μέσω του δικτύου κινητής τηλεφωνίας, η μεταφόρτωση μπορεί να διαρκέσει περισσότερο και ενδέχεται να επιβαρυνθείτε με πρόσθετες χρεώσεις από τον πάροχο δικτύου σας. Οι εφαρμογές διατίθενται στο Apple App StoreSM (για συσκευές Apple) και στο Google Play™ (για συσκευές Android™). Για να κατεβάσετε την εφαρμογή, κάντε αναζήτηση πληκτρολογώντας "HSBC Mobile Banking" και επιλέξτε την εφαρμογή με το λογότυπο της HSBC. Μόλις ολοκληρωθεί η λήψη, κάντε κλικ στο κουμπί "Εγκατάσταση", για να ολοκληρώσετε την εγκατάσταση.

Η ταχύτητα λήψης εξαρτάται από τη σύνδεσή σας στο διαδίκτυο και από τη διαθεσιμότητα των ιστότοπων παροχής των εφαρμογών. Μετά τη λήψη, και όταν συνδεθείτε για πρώτη φορά, θα κατεβούν πρόσθετα στοιχεία, θα εμφανιστεί ένα μήνυμα που θα λέει "Ενημέρωση" και, ως εκ τούτου, η πρώτη σύνδεση θα είναι αργή. Οι επόμενες συνδέσεις σας στην υπηρεσία θα είναι ταχύτερες.

Τι πρέπει να κάνω για να ορίσω κωδικό πρόσβασης στο Mobile Banking;

Για να ρυθμίσετε τα στοιχεία του λογαριασμού σας στην εφαρμογή, θα πρέπει να είστε εγγεγραμμένος χρήστης της υπηρεσίας Internet Banking. Για να ορίσετε τον κωδικό πρόσβασης στο Mobile Banking, συνδεθείτε στην υπηρεσία Internet Banking και μεταβείτε στην ενότητα "Υπηρεσίες", που βρίσκεται στο μενού, στην αριστερά πλευρά της σελίδας "Σύνοψη Λογαριασμών". Κάντε κλικ στο "Δημιουργία κωδικού πρόσβασης στο Mobile Banking" και ακολουθήστε τα βήματα που εμφανίζονται στην οθόνη. Στη συνέχεια, για να συνδεθείτε στην εφαρμογή, θα χρησιμοποιείτε αυτόν τον κωδικό πρόσβασης, μαζί με το όνομα χρήστη και τη μυστική απάντηση που ήδη έχετε για την υπηρεσία Internet Banking. Εναλλακτικά, μπορείτε επίσης να συνδεθείτε στο Mobile Banking με το Όνομα Χρήστη, τη Μυστική Απάντηση και τη συσκευή πρόσθετου κωδικού ασφαλείας (token) για την υπηρεσία Internet Banking.

Γιατί πρέπει να είμαι εγγεγραμμένος στην υπηρεσία Internet Banking και να έχω συσκευή πρόσθετου κωδικού ασφαλείας (token) για να χρησιμοποιήσω την εφαρμογή; Τι γίνεται εάν δεν είμαι εγγεγραμμένος/εάν έχω πρόβλημα με τη συσκευή πρόσθετου κωδικού ασφαλείας (token) ;

Η εφαρμογή Mobile Banking είναι ένας γρήγορος και εύκολος τρόπος για να έχουν πρόσβαση οι πελάτες μας στις υπηρεσίες Ιnternet Βanking. Αυτό σημαίνει ότι οι πελάτες δεν μπορούν να χρησιμοποιούν την εφαρμογή, παρά μόνο εφόσον έχουν εγγραφεί στην υπηρεσία Internet Banking.

Η ασφάλεια των τραπεζικών σας συναλλαγών είναι πολύ σημαντική για εμάς και πιστεύουμε ότι ο καλύτερος τρόπος για να διασφαλιστεί αυτό, είναι ο κωδικός πρόσβασής σας να μπορεί να οριστεί μόνο αφού έχετε συνδεθεί στην υπηρεσία Internet Banking χρησιμοποιώντας τη συσκευή πρόσθετου κωδικού ασφαλείας (token) . Αφού έχετε ορίσει τον κωδικό πρόσβασής σας στην εφαρμογή, δεν θα χρειάζεται να χρησιμοποιείτε τη συσκευή πρόσθετου κωδικού ασφαλείας (token) για να συνδεθείτε στο Mobile Banking.

Υπάρχει χρέωση για τη χρήση της εφαρμογής;

Δεν υπάρχουν χρεώσεις της HSBC για τη χρήση αυτής της εφαρμογής. Ωστόσο, ενδέχεται να χρεωθείτε από τον πάροχο του δικτύου κινητής τηλεφωνίας σας για τη χρήση της σύνδεσης στο διαδίκτυο κατά την πρόσβαση στην εφαρμογή. Επισημαίνεται ότι αυτές οι χρεώσεις μπορεί να διαφέρουν, εάν χρησιμοποιείτε την εφαρμογή από το εξωτερικό. Απευθυνθείτε στον πάροχο δικτύου σας για να ελέγξετε το πρόγραμμα χρεώσεών σας.

Ασφάλεια και κωδικοί πρόσβασης

Γιατί πρέπει να ορίσω νέο κωδικό πρόσβασης για την εφαρμογή του Mobile Banking;

Η διαδικασία σύνδεσης στην εφαρμογή έχει δημιουργηθεί με κριτήριο την ασφάλεια των πελατών μας και, προκειμένου να μην τίθενται σε κίνδυνο τα στοιχεία των λογαριασμών, απαιτείται η χρήση ενός μοναδικού κωδικού πρόσβασης.

Ποιες προϋποθέσεις πρέπει να τηρήσω κατά τον ορισμό του κωδικού πρόσβασής μου στο Mobile Banking;

Ο κωδικός πρόσβασης πρέπει να αποτελείται από 8 έως 30 χαρακτήρες και να περιλαμβάνει γράμματα και αριθμούς. Ο κωδικός πρόσβασης δεν πρέπει να περιλαμβάνει 5 ή περισσότερους συνεχόμενους χαρακτήρες, π.χ. "1234567890abc", "0987654321xyz" ή "hijklm123".

Τι γίνεται εάν ξεχάσω τον κωδικό πρόσβασής μου στην εφαρμογή Mobile Banking; Μπορώ να τον αλλάξω αφού έχει οριστεί;

Εάν ξεχάσετε τον κωδικό πρόσβασής σας ή εάν θέλετε να τον αλλάξετε, πρέπει να συνδεθείτε στην υπηρεσία Internet Banking, να επιλέξετε από το μενού που βρίσκεται στην αριστερή πλευρά της σελίδας "Σύνοψη Λογαριασμών" τον σύνδεσμο "Υπηρεσίες", να κάνετε κλικ στο «Αλλαγή κωδικού πρόσβασης στο "Mobile Banking" και να ακολουθήσετε τα βήματα που εμφανίζονται στην οθόνη.

Γιατί πρέπει να αλλάξω την μυστική μου ερώτηση όταν αλλάζω τον κωδικό πρόσβασής μου; Μπορώ να χρησιμοποιήσω ξανά την ίδια απάντηση;

Επειδή κάθε φορά που συνδέεστε χρειάζεται να εισάγετε τον κωδικό πρόσβασης και τη μυστική απάντησή σας, εάν ξεχάσετε ή αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασής σας, πρέπει να αλλαχθούν και τα δύο στοιχεία. Η μυστική απάντησή σας θα είναι απάντηση σε ένα προκαθορισμένο σύνολο ερωτήσεων και συνιστάται να την αλλάζετε, όταν αλλάζετε τον κωδικό πρόσβασής σας.

Εάν εισαγάγω λανθασμένα τον κωδικό πρόσβασης, η εφαρμογή θα επιβάλει φραγή στην πρόσβασή μου στην υπηρεσία; Αυτό σημαίνει ότι θα επιβληθεί φραγή και στην πρόσβασή μου στις υπηρεσίες Phone Banking και Internet Banking;

Ναι, μετά από τρεις αποτυχημένες προσπάθειες, η εφαρμογή κλειδώνει και θα χρειαστεί να αλλάξετε τα στοιχεία σας χρησιμοποιώντας την υπηρεσία Internet Banking και τη συσκευή πρόσθετου κωδικού ασφαλείας (token).

Δεν θα έχετε πρόσβαση στους λογαριασμούς σας μέσω της υπηρεσίας Internet Banking, εωσότου αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασής σας. Ωστόσο, θα έχετε πρόσβαση μέσω του Phone Banking.

Τι γίνεται εάν μου επιβληθεί φραγή από την υπηρεσία Internet Banking ή Phone Banking; Μπορώ ακόμα να έχω πρόσβαση στην εφαρμογή;

Αναλόγως με το ποια στοιχεία έχουν κλειδώσει στην υπηρεσία Internet Banking, όταν τα αλλάξετε, ενδέχεται να πρέπει να ενημερώσετε και τα στοιχεία σύνδεσής σας στην εφαρμογή. Η εφαρμογή δεν επηρεάζεται από τυχόν σφάλματα ασφαλείας της υπηρεσίας Phone Banking.

Μπορώ να είμαι σίγουρος ότι η υπηρεσία Mobile Banking είναι ασφαλής; Τι γίνεται εάν χάσω την κινητή συσκευή μου;

Έχουμε μεριμνήσει ώστε να μην αποθηκεύονται δεδομένα σχετικά με το λογαριασμό σας στο ίδιο το τηλέφωνο. Κάθε φορά που αποκτάτε πρόσβαση στην εφαρμογή και εισάγετε σωστά τα στοιχεία ασφαλείας σας, συνδέεστε με ασφάλεια στους διακομιστές μας. Να θυμάστε πάντα να αποσυνδέεστε όταν έχετε τελειώσει.

Συνιστούμε επίσης στους πελάτες να λαμβάνουν προφυλάξεις όταν χρησιμοποιούν τις κινητές συσκευές τους σε δημόσιο χώρο. Για την προστασία του κινητού σας τηλεφώνου, να χρησιμοποιείτε κωδικό PIN ή άλλο συνθηματικό, ώστε κανείς άλλος να μην μπορεί να ανοίξει το κινητό σας τηλέφωνο. Έτσι, οι επιτήδειοι δεν μπορούν να έχουν πρόσβαση στο τηλέφωνό σας, εάν χαθεί ή κλαπεί.

Κρατήστε σε ασφαλές σημείο τους κωδικούς πρόσβασης και τα στοιχεία ασφαλείας σας, ώστε κανένας άλλος να μην μπορεί να έχει πρόσβαση στους online λογαριασμούς σας. Ο κωδικός πρόσβασής σας πρέπει να είναι μοναδικός και καλά προστατευμένος. Είναι πολύ σημαντικό να μην αποθηκεύετε κωδικούς πρόσβασης και/ή στοιχεία ασφαλείας στο κινητό σας τηλέφωνο ή στην ταμπλέτα σας.

Εάν υποψιάζεστε ότι τα στοιχεία ασφαλείας σας έχουν παραβιαστεί ή εάν έχετε χάσει το τηλέφωνό σας, πρέπει να αλλάξετε αμέσως τον κωδικό πρόσβασης, την μυστική απάντηση και τις ερωτήσεις ασφαλείας σας στην υπηρεσία Mobile Banking. Συνδεθείτε στην υπηρεσία Internet Banking, επιλέξτε από το μενού που βρίσκεται στην αριστερή πλευρά της σελίδας «Σύνοψη Λογαριασμών» τον σύνδεσμο "Υπηρεσίες" και κάντε κλικ στο "Αλλαγή κωδικού πρόσβασης στο Mobile Banking", στο "Αλλαγή μυστικής ερώτησης και απάντησης" και στο "Αλλαγή ερώτησης και απάντησης ασφαλείας", και αλλάξτε όλα τα στοιχεία ασφαλείας.

Εάν αντιμετωπίσετε οποιαδήποτε δυσκολία, επικοινωνήστε μαζί μας στο +30 210 696 2000 ή επισκεφθείτε ένα από τα καταστήματά μας. Οι πελάτες HSBC Premier καλούν στο +30 210 696 2150, ενώ οι πελάτες HSBC Advance στο +30 210 696 2170.

Εάν ξεχάσω να αποσυνδεθώ η εφαρμογή θα συνεχίσει να τρέχει ή υπάρχει χρονικό όριο;

Η εφαρμογή αποσυνδέεται αυτόματα μετά από 15 λεπτά αδράνειας. Σε αντίθεση με την υπηρεσία Internet Banking, δεν υπάρχει αναδυόμενο μήνυμα που υποδεικνύει ότι θα λήξει το χρονικό όριο.

Βεβαιωθείτε ότι έχετε αποσυνδεθεί όταν έχετε ολοκληρώσει τη χρήση της εφαρμογής ή όποτε έχει λήξει ο χρόνος της σύνδεσής σας στο Mobile Banking.

Εάν δώσω για λίγο την κινητή συσκευή μου, μπορεί κάποιος άλλος να χρησιμοποιήσετε την εφαρμογή και να συνδεθεί στα στοιχεία του λογαριασμού του;

Αν και δεν συνιστούμε να μοιράζεστε την εφαρμογή, εφόσον το άλλο πρόσωπο έχει ορίσει σωστά τον κωδικό πρόσβασής του, θα μπορεί να συνδεθεί και να έχει πρόσβαση στον λογαριασμό του μέσω της εφαρμογής.

Κι αν αλλάξω τηλέφωνο/κάρτα SIM/δίκτυο ή ταμπλέτα; Τι γίνεται εάν απεγκαταστήσω την εφαρμογή;

Η εφαρμογή αποθηκεύεται στο κινητό σας, οπότε δεν επηρεάζεται εάν αλλάξετε κάρτα SIM ή δίκτυο. Εάν θέλετε να αλλάξετε την κινητή συσκευή σας, διαγράψτε την εφαρμογή από την κινητή συσκευή και εγκαταστήσετε την ξανά στη νέα σας συσκευή. Τούτο δεν επηρεάζει τον λογαριασμό σας ή τα στοιχεία σύνδεσής σας και ο κωδικός πρόσβασής σας παραμένει ο ίδιος.

Λειτουργία

Τι μπορώ να κάνω με την εφαρμογή;

Αφού συνδεθείτε με την εφαρμογή, μπορείτε:

  • Να δείτε όλους τους λογαριασμούς σας που εμφανίζονται στη σελίδα της Σύνοψης Λογαριασμών, στην υπηρεσία Internet Banking.
  • Να δείτε έως και τις τελευταίες 90 συναλλαγές στους λογαριασμούς σας με ανώτατο όριο 90 ημερών.
  • Να πληρώνετε λογαριασμούς προς δικαιούχους πληρωμής στους οποίους έχετε ήδη πραγματοποιήσει πληρωμές μέσω της υπηρεσίας Internet Banking.
  • Να προσθέτετε νέους δικαιούχους πληρωμής.*
  • Να πραγματοποιείτε μεταφορές σε λογαριασμούς τρίτων στην HSBC, πληρωμές προς άλλη πιστωτική κάρτα, πάγιες εντολές και μεταφορές σε μεταγενέστερη ημερομηνία.*
  • Να μεταφέρετε χρήματα μεταξύ των λογαριασμών σας.
  • Να διαβάζετε ή να διαγράφετε ασφαλή μηνύματα.
  • Να στέλνετε ασφαλή μηνύματα.*

* Η υπηρεσία αυτή είναι διαθέσιμη μόνο εάν συνδεθείτε με τη συσκευή πρόσθετου κωδικού ασφαλείας (token) στην υπηρεσία Internet Banking σας.

Μπορώ να χρησιμοποιώ την εφαρμογή για τους επιχειρηματικούς λογαριασμούς μου στην HSBC;

Όχι, αυτή η εφαρμογή είναι μόνο για τους προσωπικούς σας λογαριασμούς στην HSBC.

Γιατί δεν μπορώ να διενεργήσω πληρωμές σε φυσικά ή νομικά πρόσωπα προς τα οποία δεν έχω κάνει πληρωμές στο παρελθόν;

Η ασφάλεια του λογαριασμού σας είναι υψίστης σημασίας για εμάς και για τον λόγο αυτό, όλες οι νέες πληρωμές πρέπει να ρυθμίζονται (και να πραγματοποιείται η πρώτη πληρωμή), μέσω της υπηρεσίας Internet Banking. Έτσι παρέχεται η επιπλέον προστασία της συσκευής πρόσθετου κωδικού ασφαλείας (token) .

Άπαξ και η πληρωμή γίνει με αυτόν τον τρόπο, μπορεί στη συνέχεια να πραγματοποιείται μέσω της εφαρμογής.

Τα υπόλοιπα και τα στοιχεία στην εφαρμογή είναι σωστά 24 ώρες την ημέρα και 7 ημέρες την εβδομάδα; Γιατί δεν μπορώ να κάνω ανάληψη χρημάτων, παρόλο που σύμφωνα με το υπόλοιπο έχω χρήματα στον λογαριασμό μου;

Η εφαρμογή μπορεί να χρησιμοποιείται 24 ώρες την ημέρα και 7 ημέρες την εβδομάδα και τα στοιχεία των λογαριασμών είναι πάντοτε ενημερωμένα. Υπάρχουν περιπτώσεις που θα υπάρχει διαφορά μεταξύ του υπολοίπου του λογαριασμού σας και του διαθέσιμου υπολοίπου (που αμφότερα εμφανίζονται στην εφαρμογή). Αυτό μπορεί να οφείλεται, π.χ. σε μια πληρωμή χρεωστικής κάρτας που βρίσκεται σε εκκρεμότητα και αναμένεται να εκταμιευθεί από τον λογαριασμό ή σε μια επιταγή που έχει καταβληθεί στον λογαριασμό και δεν έχει ακόμη εκκαθαριστεί.

Μπορώ να δω τις συναλλαγές μου; Μπορώ να κατεβάσω τα αντίγραφα κίνησης των λογαριασμών;

Για τις πιστωτικές κάρτες, θα μπορείτε να δείτε τις πιο πρόσφατες συναλλαγές που έχετε πραγματοποιήσει μετά το τελευταίο σας αντίγραφο κίνησης λογαριασμού. Για τρεχούμενους λογαριασμούς/λογαριασμούς ταμιευτηρίου, θα μπορείτε να δείτε έως και τις τελευταίες 90 συναλλαγές στους λογαριασμούς σας με ανώτατο όριο 90 ημερών.

Δεν μπορείτε να κατεβάσετε τα αντίγραφα κίνησης λογαριασμού στην κινητή σας συσκευή.

Έχω λογαριασμούς της HSBC σε άλλες χώρες· μπορώ να τους δω στην εφαρμογή;

Αυτό εξαρτάται από το εάν στην εν λόγω χώρα έχει κυκλοφορήσει η εφαρμογή. Εάν έχετε λογαριασμό σε οποιαδήποτε από αυτές τις χώρες, μπορείτε να χρησιμοποιείτε την εφαρμογή για να συνδεθείτε, επιλέγοντας την κατάλληλη χώρα στην επάνω δεξιά γωνία της πρώτης οθόνης και χρησιμοποιώντας τα στοιχεία σύνδεσης για την εν λόγω χώρα.

Επισημαίνεται ότι με τα στοιχεία ασφαλείας της Μάλτας (συμπεριλαμβανομένου του κωδικού πρόσβασης) θα σας επιτραπεί να δείτε μόνο τους λογαριασμούς σας στην HSBC που τηρούνται στη Μάλτα.

Είμαι πελάτης της υπηρεσίας Premier· η εφαρμογή διαθέτει Global View;

Επί του παρόντος, η εφαρμογή δεν διαθέτει Global View, αλλά θα συμπεριλάβουμε αυτό το χαρακτηριστικό σε μελλοντικές ενημερώσεις της εφαρμογής.

Μπορώ να χρησιμοποιώ την εφαρμογή ενώ είμαι στο εξωτερικό;

Ναι, ωστόσο, συνιστούμε να χρησιμοποιείτε αυτή την εφαρμογή μόνο μέσω ασφαλών δικτύων. Η σύνδεση μέσω δημόσιου Wi-Fi ή hotspot μπορεί να εκθέσει την ασφάλεια του κινητού σας και να θέσει τα στοιχεία σας σε κίνδυνο. Πάρτε τις απαραίτητες προφυλάξεις, ώστε η κινητή συσκευή σας να είναι πάντοτε ασφαλής. Επιπλέον, ενδέχεται να χρεωθείτε από τον πάροχο του δικτύου κινητής τηλεφωνίας σας για τη χρήση της σύνδεσης στο διαδίκτυο κατά την πρόσβαση στην εφαρμογή. Αυτές οι χρεώσεις μπορεί να διαφέρουν, εάν χρησιμοποιείτε την εφαρμογή από το εξωτερικό. Σε ορισμένες χώρες του κόσμου ενδέχεται να ισχύουν περιορισμοί στη χρήση ή τη μεταφόρτωση της εφαρμογής Mobile Banking.

Χρειάζομαι πρόσβαση στο πρόγραμμα Προνομίων και στο πρόγραμμα Home & Away Offers and Rewards της υπηρεσίας HSBC Premier· Πού πρέπει να πάω;

Ανοίξτε την εφαρμογή Mobile Banking, μεταβείτε στην αρχική σελίδα της εφαρμογής και κάντε κλικ στο εικονίδιο "Offers and Rewards". Προτείνουμε να έχετε ενεργοποιημένες τις "υπηρεσίες εντοπισμού τοποθεσίας" στην κινητή συσκευή ή την ταμπλέτα σας, ώστε η "χώρα σας" να έχει οριστεί από προεπιλογή όταν μεταβαίνετε στις σχετικές σελίδες. Το πρόγραμμα Home & Away Offers and Rewards ισχύει για όλους τους πελάτες της HSBC, ενώ το πρόγραμμα Προνομίων HSBC Premier ισχύει μόνο για τους πελάτες της υπηρεσίας Premier.

Στοιχεία ασφαλείας

Τι πρέπει να κάνω εάν δεν έχω μαζί μου τη συσκευή πρόσθετου κωδικού ασφαλείας (token) , όταν χρησιμοποιώ το Mobile Banking;

Εάν πρέπει να πραγματοποιήσετε επείγουσες συναλλαγές για τις οποίες απαιτείται η συσκευή πρόσθετου κωδικού ασφαλείας (token), επικοινωνήστε με το Κέντρο Επικοινωνίας μας στο + 30 696 2000 μέσω της υπηρεσίας Phone Banking (χρησιμοποιώντας τον 10ψήφιο αριθμό PBN και το 6ψήφιο PIN σας) και θα σας βοηθήσουν μετά χαράς.

Πώς μπορώ να κάνω μεταφορές χρημάτων προς τρίτους χρησιμοποιώντας το σύστημα TDS (Transaction Data Signing);

Οι μεταφορές προς τρίτους είναι απλές και ασφαλείς. Όταν σας ζητηθεί, ενεργοποιήστε τη συσκευή πρόσθετου κωδικού ασφαλείας (token) και εισαγάγετε τον 4ψήφιο κωδικό PIN. Όταν ολοκληρωθεί η επικύρωση, θα εμφανιστεί η λέξη "HSBC". Στη συνέχεια, πατήστε το κίτρινο κουμπί στη συσκευή πρόσθετου κωδικού ασφαλείας (token) . Όταν εμφανιστεί μια παύλα στη συσκευή πρόσθετου κωδικού ασφαλείας (token), θα πρέπει να εισαγάγετε τα τελευταία 5 ψηφία του αριθμού λογαριασμού του δικαιούχου. Αφού τα εισαγάγετε, πατήστε ξανά το κίτρινο κουμπί για να εμφανιστεί ο εξαψήφιος κωδικός. Συμπληρώστε τον κωδικό στο πεδίο με την ένδειξη "Κωδικός Υπογραφής Συναλλαγής" και κάντε κλικ στο "Μεταφορά". Ελέγξτε τα στοιχεία που έχετε εισαγάγει και κάντε κλικ στο "Επιβεβαίωση" για να ολοκληρωθεί η μεταφορά.

Γιατί πρέπει να επικυρώνω τις συναλλαγές;

Όταν χρησιμοποιείτε τη συσκευή πρόσθετου κωδικού ασφαλείας (token) για να επικυρώσετε μια συναλλαγή, ο μοναδικός κωδικός που δημιουργείται από τη συσκευή πρόσθετου κωδικού ασφαλείας (token), βεβαιώνει την ταυτότητά σας. Αυτή τη διαδικασία πρέπει να την κάνετε μόνο για ορισμένες συναλλαγές αυξημένου κινδύνου. Όταν σας ζητηθεί να πληκτρολογήσετε αυτόν τον δεύτερο κωδικό ταυτοποίησης, ενεργοποιήστε τη συσκευή πρόσθετου κωδικού ασφαλείας (token) και εισαγάγετε τον 4ψήφιο κωδικό PIN. Όταν ολοκληρωθεί η επικύρωση, θα εμφανιστεί στην οθόνη η λέξη "HSBC" και θα πρέπει να πατήσετε το πλήκτρο "3" για να δημιουργηθεί ο εξαψήφιος κωδικός δεύτερης ταυτοποίησης.

Πώς μπορώ να ορίσω τον κωδικό πρόσβασής μου στην υπηρεσία Mobile Banking;

Για να ορίσετε τον κωδικό πρόσβασής σας στο Mobile Banking, συνδεθείτε στην υπηρεσία Internet Banking, επιλέξτε από το μενού που βρίσκεται στην αριστερή πλευρά της σελίδας "Σύνοψη Λογαριασμών" τον σύνδεσμο "Υπηρεσίες", κάντε κλικ στο "Δημιουργία κωδικού πρόσβασης στο Mobile Banking" και ακολουθήστε τα βήματα.

Τι γίνεται εάν θέλω να αλλάξω τον κωδικό πρόσβασής μου στο Mobile Banking;

Εάν θέλετε να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασής σας στο Mobile Banking, συνδεθείτε στην υπηρεσία Internet Banking, μεταβείτε στη "Σύνοψη Λογαριασμών", κάντε κλικ στον σύνδεσμο "Υπηρεσίες" στην αριστερή πλευρά της σελίδας και επιλέξτε την "Αλλαγή κωδικού πρόσβασης στο Mobile Banking" και ακολουθήστε τα βήματα.

Τι γίνεται εάν ξεχάσω τη μυστική απάντησή μου;

Πληκτρολογήστε το Όνομα Χρήστη σας για να συνδεθείτε στην υπηρεσία Internet Banking. Κάντε κλικ στο "Ξεχάσατε τη μυστική απάντησή σας;" που βρίσκεται στην οθόνη "Τα στοιχεία ασφαλείας σας" και απλά ακολουθήστε τα βήματα. Για να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασής σας, θα σας ζητηθεί να επιβεβαιώσετε την ταυτότητά σας με τη συσκευή ασφαλείας σας. Για ακόμη μεγαλύτερη ασφάλεια του λογαριασμού σας, θα σας υποβληθούν επίσης οι δύο ερωτήσεις ασφαλείας που ορίσατε κατά την εγγραφή σας.

Μπορείτε επίσης να κάνετε κλικ στο "Χρειάζεστε βοήθεια για να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασής σας;" και απλά ακολουθήστε τα βήματα. Εάν έχει κλειδώσει η συσκευή σας πρόσθετου κωδικού ασφαλείας (token) της υπηρεσίας Internet Banking, επικοινωνήσετε με το Κέντρο Επικοινωνίας της υπηρεσίας Phone Banking (χρησιμοποιώντας τον 10ψήφιο αριθμό PBN και το 6ψήφιο PIN σας) στα +30 210 696 2000, +30 210 696 2170 για τους πελάτες Advance και στο +30 210 696 2150 για τους πελάτες Premier και θα σας βοηθήσουν μετά χαράς.

Τι γίνεται εάν ξεχάσω τον κωδικό PIN της συσκευής μου;

Πληκτρολογήστε το Όνομα Χρήστη σας για να συνδεθείτε στην υπηρεσία Internet Banking. Κάντε κλικ στο "Ξεχάσατε τον κωδικό PIN της συσκευής ασφαλείας σας;" που βρίσκεται στην οθόνη "Τα στοιχεία ασφαλείας σας" και απλά ακολουθήστε τα βήματα, για να αλλάξετε τον κωδικό PIN της συσκευής ασφαλείας σας. Απαντήστε στην πρώτη από τις δύο ερωτήσεις ασφαλείας που επιλέξατε όταν ορίσατε τα στοιχεία ασφαλείας σας.

Τι γίνεται εάν έχω ξεχάσει όλα τα στοιχεία σύνδεσής μου;

Εάν έχετε ξεχάσει όλα τα στοιχεία σύνδεσής σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Κέντρο Επικοινωνίας της υπηρεσίας Phone Banking (χρησιμοποιώντας τον 10ψήφιο αριθμό PBN και το 6ψήφιο PIN σας) στα +30 210 696 2000, +30 210 696 2170 για τους πελάτες Advance και στο +30 210 696 2150 για τους πελάτες Premier και θα σας βοηθήσουν μετά χαράς.

Εμφανίζεται ένα μήνυμα λάθους κατά τη χρήση του Mobile Banking· Τι σημαίνει αυτό; Πώς μπορώ να το αντιμετωπίσω;

Για περισσότερες πληροφορίες, μεταβείτε στην ενότητα Μηνύματα λάθους και αντιμετώπισή τους.

Πρέπει να επικοινωνήσω με την Τράπεζα για υποστήριξη. Πού μπορώ να τηλεφωνήσω;

Για περισσότερες πληροφορίες, κάντε κλικ εδώ .

Η χρήση της Υπηρεσίας Ιnternet Banking διέπεται από τους "Ειδικούς Όρους & Προϋποθέσεις της Υπηρεσίας Internet Banking" καθώς και από τους "Γενικούς Όρους Συναλλαγών της Τράπεζας".