HSBC Ιδιώτες

  • Σύνδεση

Σύνοψη των όρων Χρήσης

ΟΡΟΙ ΑΔΕΙΑΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ MOBILE BANKING ΤΗΣ HSBC

Στην παρούσα σύνοψη παρουσιάζονται οι κυριότερες πληροφορίες σχετικά με την εφαρμογή Mobile Banking από την HSBC (η "Εφαρμογή Mobile Banking" ή "Εφαρμογή"). Αποτελεί τμήμα των Όρων άδειας χρήσης της εφαρμογής Mobile Banking της HSBC (οι "Όροι Χρήσης Εφαρμογής"). Οφείλετε να τη διαβάσετε προσεκτικά παράλληλα με τους υπόλοιπους Όρους Χρήσης και τις σημαντικές πληροφορίες.

Η Εφαρμογή Mobile Banking καθιστά δυνατή την πρόσβασή σας σε κάποιες από τις υπηρεσίες Internet Banking της HSBC σε μια πιο ευανάγνωστη μορφή για συγκεκριμένα κινητά τηλέφωνα ή tablet. Για να κάνετε χρήση της Eφαρμογής Mobile Banking πρέπει πρώτα να ορίσετε συνθηματικό (password) στην πλατφόρμα των υπηρεσιών Internet Banking. Θα εισάγετε αυτό το συνθηματικό κάθε φορά που θα συνδέεστε. Δεν χρειάζεστε τη Συσκευή Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας για να συνδεθείτε με την Εφαρμογή Mobile Banking. Ωστόσο, θα χρειαστείτε τη Συσκευή Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας για να κάνετε χρήση ορισμένων από τις υπηρεσίες που διατίθενται μέσω της Εφαρμογής Mobile Banking. Για να μάθετε για ποιες από τις υπηρεσίες που παρέχονται μέσω της Εφαρμογής Mobile Banking απαιτείται η Συσκευή Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας, ανατρέξτε στην ενότητα «Συχνές ερωτήσεις» του δικτυακού τόπου μας στη διεύθυνση www.hsbc.gr/mobilebanking .

Βασικά χαρακτηριστικά της Εφαρμογής Mobile Banking:

  • Μπορείτε να βλέπετε τα υπόλοιπα των λογαριασμών και πιστωτικών καρτών σας.
  • Μπορείτε να βλέπετε τις τελευταίες 90 συναλλαγές κάθε λογαριασμού σας.
  • Μπορείτε να πραγματοποιείτε πληρωμές λογαριασμών προς ιδιώτες ή επιχειρήσεις στην Ελλάδα, προς τους οποίους έχετε προσφάτως πραγματοποιήσει πληρωμές κάνοντας χρήση της υπηρεσίας Internet Banking.
  • Μπορείτε να κάνετε μεταφορές ποσών μεταξύ των λογαριασμών που τηρείτε στην HSBC Bank plc στην Ελλάδα., καθώς και μεταφορές ποσών από τους λογαριασμούς που τηρείτε στην HSBC Bank plc στην Ελλάδα προς λογαριασμούς που τηρούν τρίτοι στην HSBC Bank plc στην Ελλάδα.
  • Μπορείτε να πραγματοποιείτε πληρωμές και μεταφορές σε δικαιούχους στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό.
  • Να διαβάσετε τα μηνύματά σας.
  • Να ανοίξετε μια Προθεσμιακή Κατάθεση.
  • Να δείτε την ενημέρωση για ισοτιμίες ξένου συναλλάγματος και επιτόκια λογαριασμών και προθεσμιακών καταθέσεων.

Περισσότερες πληροφορίες για τα χαρακτηριστικά της Εφαρμογής Mobile Banking, καθώς και αναλυτικά στοιχεία για τους ισχύοντες περιορισμούς, παρατίθενται στην παράγραφο 2.3 κατωτέρω.

Σημαντικές προβλέψεις των Όρων Χρήσης που πρέπει να γνωρίζετε:

Ασφάλεια

Πρέπει να φυλάσσετε με ασφάλεια το κινητό τηλέφωνο ή το tablet σας, καθώς και τα στοιχεία ασφάλειας που χρησιμοποιείτε για να συνδέεστε με ασφάλεια με την Εφαρμογή Mobile Banking. Οφείλετε να μας ενημερώνετε το ταχύτερο δυνατό σε περίπτωση απώλειας ή κλοπής τους. Ενδέχεται να θεωρηθείτε υπεύθυνοι για τυχόν μη εγκεκριμένες πληρωμές που θα πραγματοποιηθούν από τους λογαριασμούς σας, εάν δεν φυλάσσετε με ασφάλεια τα στοιχεία ασφάλειας του κινητού τηλεφώνου ή του tablet σας.

Χρεώσεις

Η HSBC παρέχει την Εφαρμογή χωρίς χρέωση. Ωστόσο, ο πάροχος κινητής τηλεφωνίας που χρησιμοποιείτε μπορεί να επιβάλλει χρεώσεις για την πρόσβαση στην Εφαρμογή, και οι χρεώσεις αυτές μπορεί να διαφοροποιούνται εάν χρησιμοποιείτε την Εφαρμογή από το εξωτερικό. Οι χρεώσεις αυτές βαρύνουν εσάς.

Αναστολή χρήσης της Εφαρμογής

Έχουμε δικαίωμα να αναστείλουμε τη χρήση της Εφαρμογής όταν συντρέχουν συγκεκριμένες περιστάσεις, όπως για παράδειγμα για λόγους ασφάλειας ή εάν έχουμε υπόνοιες ότι η Εφαρμογή χρησιμοποιείται με δόλιο ή μη εγκεκριμένο τρόπο. Σε αυτές τις περιπτώσεις θα επιδιώκουμε να σας ενημερώνουμε εκ των προτέρων, αν και αυτό μπορεί να μην είναι πάντοτε εφικτό. Αναλυτικότερες πληροφορίες για την αναστολή χρήσης παρατίθενται στην παράγραφο 6.

Τροποποίηση των Όρων Χρήσης

Έχουμε δικαίωμα να τροποποιούμε τους παρόντες Όρους Χρήσης της Εφαρμογής. Θα σας ενημερώνουμε για τις επικείμενες τροποποιήσεις τουλάχιστον 2 μήνες νωρίτερα. Οι αναλυτικότεροι όροι που διέπουν τις τροποποιήσεις παρατίθενται στην παράγραφο 8 κατωτέρω.


ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
  • Γλωσσάριο
  • Χρήση της εφαρμογής Mobile Banking
    • Υπηρεσίες που διατίθενται μέσω της Εφαρμογής
    • Πώς πραγματοποιούνται πληρωμές με χρήση της Εφαρμογής
    • Τι δεν επιτρέπεται να κάνετε
  • Ευθύνες και διαθεσιμότητα υπηρεσίας
    • Χρήση της Εφαρμογής Mobile Banking στο εξωτερικό
  • Ασφάλεια
    • Οι υποχρεώσεις σας σε θέματα ασφάλειας
    • Τι να κάνετε σε περίπτωση παραβίασης της ασφάλειας
    • Μη εγκεκριμένες συναλλαγές
  • Έκτακτες και απρόβλεπτες συνθήκες
  • Αναστολή λειτουργίας της Εφαρμογής Mobile Banking
  • Λήξη της άδειας χρήσης
  • Τροποποιήσεις
  • Λοιπές διατάξεις
  • Τα νόμιμα δικαιώματά σας
  • Εφαρμοστέο δίκαιο και γλώσσα

Οι Όροι Χρήσης Εφαρμογής διέπουν τη χρήση της Εφαρμογής σε συνδυασμό με τα εξής:

  • τους Όρους και τις Προϋποθέσεις που ισχύουν για οποιονδήποτε λογαριασμό ή υπηρεσία στον οποίο/στην οποία μπορείτε να έχετε πρόσβαση κάνοντας χρήση αυτής της Εφαρμογής, συμπεριλαμβανομένων των Γενικών Όρων Συναλλαγών για Ιδιώτες που αφορούν σε λογαριασμούς (οι "Όροι Προϊόντος"), και
  • τους Όρους Χρήσης της υπηρεσίας Internet Banking για ιδιώτες (οι "Όροι Υπηρεσίας Internet Banking"), και
  • άλλους όρους και προϋποθέσεις που θα σας υποδείξουμε ότι ισχύουν.

Σε περίπτωση αντίφασης μεταξύ των Όρων Χρήσης Εφαρμογής και των Όρων Προϊόντος ή των Όρων Υπηρεσίας Internet Banking, ισχύουν οι Όροι Χρήσης Εφαρμογής.

Μόνο τα ακόλουθα πρόσωπα έχουν δικαιώματα βάσει των παρόντων Όρων Χρήσης Εφαρμογής:

  • εσείς και
  • εμείς και,
  • ο προμηθευτής της κινητής συσκευής στην οποία μεταφορτώσατε την Εφαρμογή, και
  • το ηλεκτρονικό κατάστημα Εφαρμογών (App Store) από το οποίο μεταφορτώσατε την Εφαρμογή.

Μπορείτε να δείτε και να μεταφορτώσετε αντίγραφο των παρόντων Όρων Χρήσης μεταβαίνοντας στην ακόλουθη διεύθυνση: www.hsbc.gr/mobileterms

Μπορείτε επίσης να προβάλλετε την τρέχουσα έκδοση των Όρων Χρήσης Εφαρμογής ανά πάσα στιγμή στο περιβάλλον της Εφαρμογής κάνοντας κλικ στην καρτέλα "i" πριν συνδεθείτε, και μέσω της επιλογής "Πληροφορίες" (Information) ή των καρτελών "Σημειώσεις Νομικού Περιεχομένου" (Legal), "Επικοινωνία" (Contact) ή "Υποστήριξη" (Support) όταν είστε συνδεδεμένοι.

Σας παραχωρούμε την άδεια να χρησιμοποιείτε την Εφαρμογή σε κινητή συσκευή της οποίας έχετε την κυριότητα ή τον έλεγχο ή της οποίας κάνετε χρήση, με την επιφύλαξη των παρόντων Όρων Χρήσης Εφαρμογής και των Κανόνων Χρήσης που τυχόν παρατίθενται στους Όρους Παροχής Υπηρεσιών του ηλεκτρονικού καταστήματος εφαρμογών από το οποίο γίνεται η λήψη.
Η παρούσα άδεια χρήσης αρχίζει να ισχύει από τη στιγμή που θα μεταφορτώσετε την Εφαρμογή και θα συνδεθείτε για πρώτη φορά, και συνεχίζει να ισχύει μέχρι τη λήξη της όπως ορίζεται στις παραγράφους 7 ή 8.2.


1. ΓΛΩΣΣΑΡΙ

Ως "Εφαρμογή Mobile Banking" ή "Εφαρμογή" νοείται η Εφαρμογή Mobile Banking της HSBC, έκδοση 1.5 (ή μεταγενέστερη), η οποία μπορεί να μεταφορτωθεί σε οποιαδήποτε κινητή συσκευή που διαθέτει λειτουργικό σύστημα που υποστηρίζεται από εμάς, μέσω της οποίας μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε κάποιες από τις λειτουργίες της υπηρεσίας μας Internet Banking.

Ως "υπηρεσίες Εφαρμογής Mobile Banking" νοούνται οι υπηρεσίες που παρατίθενται στην παράγραφο 2.3.

Ως "Κωδικός Ασφαλείας" νοείται ο κωδικός μίας χρήσης που παράγεται από μια Συσκευή Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας.

Ως "Συσκευή Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας / token" νοείται η ηλεκτρονική συσκευή που χρησιμοποιείται για την παραγωγή των Κωδικών Ασφαλείας.

Ως "Πληρωμές Λογαριασμών" νοούνται οι πληρωμές που πραγματοποιούνται σε λογαριασμό τρίτου στην Ελλάδα.

Ως "Υφιστάμενοι Δικαιούχοι" νοούνται ιδιώτες και επιχειρήσεις που τηρούν λογαριασμούς στην HSBC Bank plc ή σε άλλες Ελληνικές Τράπεζές στην Ελλάδα , προς τους οποίους έχετε πραγματοποιήσει πληρωμές μέσω της υπηρεσίας Internet Banking και οι οποίοι προβάλλονται στην Eφαρμογή Mobile Banking.

Ως "Όμιλος HSBC" ή "Μέλος του Ομίλου HSBC" νοείται η HSBC Holdings plc., οι θυγατρικές της και οι συνδεδεμένες εταιρείες της.

Ως "Internet Banking από την HSBC" νοείται η υπηρεσία Internet Banking από την HSBC Bank plc στην Ελλάδα. Η πλήρης υπηρεσία Internet Banking από την HSBC είναι διαθέσιμη μέσω της σύνδεσης στη διεύθυνση www.hsbc.gr .

Ως "Μεταφορές" νοούνται οι εσωτερικές μεταφορές ποσών που πραγματοποιείτε σε άλλο λογαριασμό σας στην HSBC Bank plc στην Ελλάδα (μεταξύ άλλων και σε κοινούς λογαριασμούς).

Οι λέξεις "εσείς", "εσάς" και "σας" αναφέρονται στο πρόσωπο ή τα πρόσωπα που μεταφορτώνουν την Εφαρμογή και κάθε άλλο πρόσωπο που κάνει χρήση της Εφαρμογής.

Οι λέξεις "εμείς", "εμάς" και "μας" αναφέρονται στην HSBC Bank plc στην Ελλάδα, καθώς και στους αντιπροσώπους στους οποίους αναθέτουμε την παροχή του συνόλου ή μέρους της Εφαρμογής Mobile Banking.

2. ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ MOBILE BANKING

2.1 Για να μπορείτε να κάνετε χρήση της Εφαρμογής Mobile Banking πρέπει να έχετε εγγραφεί στην υπηρεσία Internet Banking από την HSBC. Η Εφαρμογή Mobile Banking μπορεί να χρησιμοποιείται σε κάθε κινητή συσκευή που διαθέτει λειτουργικό σύστημα που υποστηρίζεται από εμάς, από την οποία μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε κάποιες από τις λειτουργίες της υπηρεσίας μας Internet Banking. Ωστόσο, δεν μπορείτε, μέσω της Εφαρμογής, να έχετε πρόσβαση στο σύνολο των λειτουργιών της υπηρεσίας μας Internet Banking (ανατρέξτε στην παράγραφο 2.3 κατωτέρω για να δείτε αναλυτικά ποιες λειτουργίες της υπηρεσίας Internet Banking είναι διαθέσιμες). Για το λόγο αυτό, συνιστούμε να αποκτάτε πρόσβαση στην υπηρεσία από τη διεύθυνση www.hsbc.gr τουλάχιστον κάθε 14 ημέρες.

2.2 Για να συνδεθείτε στην Εφαρμογή Mobile Banking πρέπει να καταχωρίσετε το Όνομα Χρήστη που χρησιμοποιείτε για την υπηρεσία Internet Banking και όποιες άλλες πληροφορίες ασφάλειας σας ζητηθούν. Κατά καιρούς μπορεί να σας ενημερώνουμε για αλλαγές των πληροφοριών ασφάλειας.

Εάν δεν χρησιμοποιείτε την Εφαρμογή Mobile Banking επί 15 λεπτά, θα σας αποσυνδέσουμε αυτόματα.

Λειτουργίες διαθέσιμες μέσω της Εφαρμογής

2.3 Μπορείτε να χρησιμοποιείτε την Εφαρμογή Mobile Banking για τις ακόλουθες υπηρεσίες:

  • Ενημέρωση λογιστικού και διαθέσιμου υπολοίπου για εκείνους τους λογαριασμούς της HSBC που έχετε επιλέξει μέσω της υπηρεσίας Internet Banking,
  • Ενημέρωση ορίου υπερανάληψης (εφόσον διαθέτετε) για εκείνους τους λογαριασμούς της HSBC που έχετε επιλέξει μέσω της υπηρεσίας Internet Banking και ενημέρωση πιστωτικού ορίου για τις πιστωτικές σας κάρτες,
  • Πληροφορίες για τις τελευταίες 90 κινήσεις ή/και για 90 ημέρες για εκείνους τους λογαριασμούς της HSBC που έχετε επιλέξει μέσω της υπηρεσίας Internet Banking,
  • Μεταφορές ποσών μεταξύ των λογαριασμών σας στην HSBC τους οποίους έχετε επιλέξει μέσω της υπηρεσίας Internet Banking, καθώς και μεταφορές ποσών από τους λογαριασμούς σας στην HSBC Bank plc στην Ελλάδα προς λογαριασμούς που τηρούν τρίτοι στην HSBC Bank plc στην Ελλάδα.
  • Πραγματοποίηση Πληρωμών Λογαριασμών προς Υφιστάμενους Δικαιούχους από λογαριασμούς σας στην HSBC Bank plc στην Ελλάδα τους οποίους έχετε επιλέξει μέσω της υπηρεσίας Internet Banking,
  • Να ανοίξετε μια Προθεσμιακή Κατάθεση
  • Να δείτε την ενημέρωση για ισοτιμίες ξένου συναλλάγματος και επιτόκια λογαριασμών και προθεσμιακών καταθέσεων
  • Προβολή, αποστολή και διαγραφή ασφαλών μηνυμάτων στη θυρίδα Ασφαλών Μηνυμάτων, και
  • Χρήση κάθε άλλης συμπληρωματικής υπηρεσίας που μπορεί να παρέχουμε σε μελλοντική αναβάθμιση της Εφαρμογής Mobile Banking.

Δεν πρέπει να χρησιμοποιείτε την Εφαρμογή Mobile Banking για κανέναν άλλο σκοπό.

Πώς να πραγματοποιείτε πληρωμές με χρήση της Εφαρμογής

2.4 Για να πραγματοποιήσετε μια Μεταφορά ή Πληρωμή Λογαριασμού μέσω της Εφαρμογής πρέπει να συνδεθείτε και να καταχωρίσετε το Όνομα Χρήστη σας και τις υπόλοιπες πληροφορίες ασφάλειας που θα σας ζητήσουμε. Αφού καταχωρίσετε τα στοιχεία της πληρωμής θα έχετε την ευκαιρία να τα επεξεργαστείτε και μετά θα σας ζητηθεί να τα επιβεβαιώσετε. Η επιβεβαίωση σημαίνει ότι συμφωνείτε να πραγματοποιήσουμε την πληρωμή. Για περισσότερες λεπτομέρειες για αυτούς τους τύπους πληρωμών ανατρέξτε στους Όρους Προϊόντος.

2.5 Κάθε φορά που συνδέεστε στην Εφαρμογή πρέπει να ελέγχετε εάν σας έχουμε αποστείλει νέα ασφαλή ηλεκτρονικά μηνύματα (secure e-messages) και να τα διαβάζετε. Θα ενημερώνεστε στην αρχική οθόνη όταν συνδέεστε εάν υπάρχουν νέα ασφαλή ηλεκτρονικά μηνύματα στα Εισερχόμενα σας.

Τι δεν επιτρέπεται να κάνετε

2.6 Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή ή αναπαραγωγή του συνόλου ή μέρους της Εφαρμογής Mobile Banking.

2.7 Δεν επιτρέπεται η αλλοίωση, τροποποίηση ή προσαρμογή του συνόλου ή μέρους της Εφαρμογής Mobile Banking.

2.8 Δεν επιτρέπεται η αφαίρεση ή παραποίηση οποιασδήποτε σημείωσης περί πνευματικών δικαιωμάτων που συνοδεύει ή περιέχεται στην Εφαρμογή Mobile Banking. Η κυριότητα της Εφαρμογής Mobile Banking εξακολουθεί να ανήκει σε εμάς.

2.9 Δεν επιτρέπεται η ανάστροφη μηχανίκευση (reverse engineering) της Εφαρμογής Mobile Banking.

3. ΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ

3.1 Παρά το γεγονός ότι θα καταβάλλουμε κάθε εύλογη προσπάθεια για την παροχή των υπηρεσιών της Εφαρμογής Mobile Banking, δεν φέρουμε ευθύνη εάν δεν καθίσταται δυνατή η παροχή των υπηρεσιών αυτών, εν όλω ή εν μέρει, λόγω έκτακτων και απρόβλεπτων συνθηκών που εκφεύγουν του ελέγχου μας, των οποίων οι συνέπειες θα ήταν αναπόφευκτες παρ’ όλες τις προσπάθειες περί του αντιθέτου. Τέτοιες περιπτώσεις είναι οι βλάβες του τηλεφωνικού δικτύου ή, εφόσον πρόκειται για δίκτυα κινητής τηλεφωνίας, όταν δεν βρίσκεστε εντός κάλυψης δικτύου.

3.2 Η Εφαρμογή Mobile Banking παρέχεται «ως έχει», χωρίς καμία δήλωση, εγγύηση ή συμφωνία οποιουδήποτε είδους ως προς τη λειτουργικότητά της. Δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι δεν θα μεταδοθούν ιοί ή άλλα επιζήμια ή καταστροφικά στοιχεία στην κινητή συσκευή σας ή ότι δεν θα προκληθεί καμία ζημία σε αυτή. Δεν φέρουμε ευθύνη για τυχόν ζημία που θα υποστείτε ως συνέπεια των παραπάνω.

3.3 Η ευθύνη για την Εφαρμογή Mobile Banking και το περιεχόμενό της ανήκει σε εμάς. Οι Apple, Google Inc., Microsoft Corporation και Research in Motion, δεν φέρουν καμία ευθύνη ή υποχρέωση απέναντι σε εσάς σε σχέση με την Εφαρμογή Mobile Banking και δεν παρέχουν υπηρεσίες συντήρησης και υποστήριξης για την Εφαρμογή Mobile Banking.

3.4 Η Εφαρμογή Mobile Banking μπορεί να εγκαθίσταται και να χρησιμοποιείται μόνο από πελάτες της HSBC Bank plc στην Ελλάδα. Βεβαιώνετε ότι: (i) δεν βρίσκεστε σε χώρα που υπόκειται σε εμπορικό αποκλεισμό από την κυβέρνηση των ΗΠΑ ή σε χώρα που έχει χαρακτηριστεί από την κυβέρνηση των ΗΠΑ ως χώρα που υποστηρίζει την τρομοκρατία, και (ii) δεν συμπεριλαμβάνεστε σε καταλόγους μερών στα οποία έχουν επιβληθεί απαγορεύσεις ή κυρώσεις από την κυβέρνηση των ΗΠΑ ή τον ΟΗΕ.

Χρήση δεδομένων γεωγραφικής θέσης

3.5 Ορισμένες υπηρεσίες, όπως μεταξύ άλλων Προσφορές και Προγράμματα Επιβράβευσης, κάνουν χρήση πληροφοριών που αφορούν στη γεωγραφική σας θέση, οι οποίες αποστέλλονται από την κινητή συσκευή σας (π.χ. σήματα GPS). Κάνοντας χρήση αυτών των υπηρεσιών παρέχετε τη συγκατάθεσή σας σε εμάς, στους συνεργάτες και τους αδειοδόχους μας, καθώς και στη Google, ώστε να προβαίνουμε στην προσπέλαση, παρακολούθηση, μετάδοση, συλλογή, τήρηση, γνωστοποίηση, επεξεργασία και χρήση δεδομένων που αφορούν τη γεωγραφική θέση σας και να είμαστε σε θέση (εμείς και η Google) να παρέχουμε τη σχετική λειτουργική δυνατότητα σύμφωνα με τους όρους χρήσης και την πολιτική εχεμύθειας της παρούσας Εφαρμογής Mobile Banking και της Google. Θα ερωτηθείτε εάν συναινείτε με τη χρήση των υπηρεσιών προσδιορισμού θέσης κατά τη λήψη της Εφαρμογής Mobile Banking ή, εάν πρόκειται για συσκευή με λειτουργικό iOS, την πρώτη φορά που θα χρησιμοποιήσετε το εργαλείο εύρεσης ATM/καταστημάτων της HSBC. Μπορείτε να ανακαλέσετε τη συγκατάθεσή σας ανά πάσα στιγμή απενεργοποιώντας τις ρυθμίσεις προσδιορισμού θέσης στην κινητή συσκευή σας.

3.6 Η πρόσβαση σε διεπαφές προγραμματισμού εφαρμογών (API) για υπηρεσίες Χαρτών Google / Google Earth μέσω της Εφαρμογής Mobile Banking υπόκειται στους ειδικούς όρους χρήσης της Google που διατίθενται στις εξής διευθύνσεις:

http://maps.google.com/help/terms_maps.html

και

http://www.google.com/enterprise/earthmaps/legal/universal_aup.html

http://www.google.com/enterprise/earthmaps/ legal/universal_aup.html

3.7 iPhone, iPad, iPod Touch and Apple είναι εμπορικά σήματα της Apple Inc., που εδρεύει στις ΗΠΑ και σε άλλες χώρες. Το App Store είναι σήμα υπηρεσίας της Apple Inc.,. Το Android™ είναι εμπορικό σήμα της Google Inc. Τα εμπορικά σήματα Blackberry® and BlackBerry App World™ ανήκουν στην Research In Motion Limited και είναι καταχωρημένα στις ΗΠΑ και μπορεί να εκκρεμεί η καταχώρηση τους ή να είναι καταχωρημένα σε άλλες χώρες. Δεν είμαστε διορισμένοι, επιχορηγούμενοι, συνδεδεμένα ή άλλως εξουσιοδοτημένοι από την Research In Motion Limited.

4. ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Οι υποχρεώσεις σας σε θέματα ασφάλειας
4.1 Πρέπει να λαμβάνετε κάθε εύλογη προφύλαξη για την ασφάλεια της κινητής συσκευής και των πληροφοριών ασφάλειας και την αποτροπή δόλιας χρήσης τους.

Τέτοιες προφυλάξεις είναι μεταξύ άλλων οι εξής:

  • ποτέ μην καταγράφετε ή αρχειοθετείτε με κάποιον άλλο τρόπο τα στοιχεία ασφαλείας σας με τρόπο κατανοητό από τρίτους.
  • μην επιλέγετε στοιχεία ασφάλειας που μπορεί να τα μαντέψει κανείς εύκολα.
  • να λαμβάνετε μέτρα ώστε να μην ακούει ή βλέπει κανείς τα στοιχεία ασφαλείας σας όταν τα χρησιμοποιείτε
  • να χρησιμοποιείτε τα συγκεκριμένα στοιχεία ασφάλεια μόνο για την υπηρεσία Internet Banking και την Εφαρμογή Mobile Banking.
  • μην κοινοποιείτε τα στοιχεία ασφαλείας σας σε κανέναν άλλο, ακόμη κι αν πρόκειται για την αστυνομία ή εμάς.
  • να αλλάζετε αμέσως τα στοιχεία ασφαλείας σας και να μας ενημερώνετε το συντομότερο δυνατό όπως ορίζεται στην παράγραφο 4.3 εάν γνωρίζετε ή υποψιάζεστε ότι κάποιος άλλος γνωρίζει τα στοιχεία ασφαλείας σας, καθώς και εάν σας ρωτήσουμε αυτό.
  • να φυλάσσετε με ασφάλεια τα στοιχεία ασφάλειας σας και την κινητή συσκευή σας.
  • να τηρείτε κάθε εύλογη οδηγία που ανακοινώνουμε σχετικά με την προστασία των στοιχείων ασφαλείας σας.
  • όταν παραμένετε συνδεδεμένοι στην Εφαρμογή Mobile Banking μην αφήνετε την κινητή συσκευή σας αφύλακτη και μην επιτρέπετε σε κανέναν άλλο να τη χρησιμοποιεί.
  • να αποσυνδέεστε από την Εφαρμογή Mobile Banking μόλις ολοκληρώνετε τη χρήση των υπηρεσιών της Εφαρμογής Mobile Banking και ειδικότερα να μην αφήνετε την Εφαρμογή να εκτελείται στο παρασκήνιο όσο παραμένετε συνδεδεμένοι (π.χ. ενώ εκτελείτε παράλληλα άλλες εργασίες ή εφαρμογές).
  • να λαμβάνετε όλα τα μέτρα ασφάλειας που προβλέπει ο κατασκευαστής του λειτουργικού συστήματος της κινητής συσκευής σχετικά με την από μέρους σας χρήση της Εφαρμογής Mobile Banking ή της κινητής συσκευής σας (χωρίς ωστόσο να κοινοποιείτε στον κατασκευαστή τα στοιχεία ασφαλείας σας ή πληροφορίες σχετικά με τους λογαριασμούς που τηρείτε με εμάς)
  • να λαμβάνετε εύλογες και επαρκείς προφυλάξεις για την ανίχνευση ηλεκτρονικών ιών ή άλλων καταστροφικών στοιχείων.

4.2 Δεν πρέπει να χρησιμοποιείτε την Εφαρμογή Mobile Banking σε συσκευές ή λειτουργικά συστήματα που έχουν υποστεί μετατροπές πέραν της διαμόρφωσης για την οποία παρέχεται υποστήριξη ή εγγύηση από τον πωλητή της κινητής συσκευής ή του λειτουργικού συστήματος. Τούτο περιλαμβάνει τις "σπασμένες" συσκευές που έχουν υποστεί διαδικασία Rooting/Jailbraking. Ως "σπασμένες" νοούνται οι συσκευές στις οποίες έχουν αρθεί οι περιορισμοί που έχουν επιβληθεί σε αυτές από τον πάροχο κινητής υπηρεσίας που χρησιμοποιείτε ή τον κατασκευαστή τους χωρίς την έγκρισή των τελευταίων.

4.3 Μετά την αρχική εγγραφή σας δεν θα επικοινωνήσουμε ποτέ μαζί σας (ούτε θα αναθέσουμε σε τρίτο να το πράξει για λογαριασμό μας) ζητώντας σας να κοινοποιήσετε τα πλήρη στοιχεία ασφαλείας σας. Εάν λάβετε τέτοιο αίτημα από οποιονδήποτε (ακόμη κι αν φέρει την επωνυμία και το λογότυπό μας και δείχνει γνήσιο), κατά πάσα πιθανότητα έχει δόλιο σκοπό και σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να παράσχετε τα στοιχεία ασφαλείας σας. Παράλληλα, θα πρέπει να μας αναφέρετε αμέσως κάθε τέτοιο αίτημα.

4.4 Έχετε την ευθύνη για κάθε εντολή που υποβάλλεται από εσάς ή άλλο πρόσωπο που ενεργεί για λογαριασμό σας κατά το διάστημα που μεσολαβεί από τη στιγμή που θα συνδεθείτε στην Εφαρμογή Mobile Banking μέχρι τη στιγμή που θα αποσυνδεθείτε από την Εφαρμογή Mobile Banking.

4.5 Έχετε την ευθύνη να εξασφαλίζετε την ασφάλεια των πληροφοριών που προβάλλονται ή είναι αποθηκευμένες στην κινητή συσκευή σας.

4.6 Οφείλετε να μας ενημερώνετε χωρίς καθυστέρηση σε περίπτωση αλλαγής του αριθμού του κινητού σας τηλεφώνου.

Τι να κάνετε σε περίπτωση παραβίασης της ασφάλειας

4.7 Εάν γνωρίζετε ή υποψιάζεστε ότι κάποιος άλλος γνωρίζει τα στοιχεία ασφαλείας σας, ή ότι τα έχει χρησιμοποιήσει ή έχει επιχειρήσει να τα χρησιμοποιήσει, ή σε περίπτωση απώλειας ή κλοπής της κινητής συσκευής σας, οφείλετε να μας ενημερώσετε χωρίς καθυστέρηση καλώντας μας στο +30 210 696 2190. Η τηλεφωνική γραμμή είναι στη διάθεσή σας 24 ώρες τη μέρα, 7 μέρες τη βδομάδα. Ενδέχεται να σας ζητήσουμε να συνεργαστείτε μαζί μας ή/και με την αστυνομία αναφορικά με την τελεσθείσα ή εικαζόμενη καταχρηστική χρήση των στοιχείων ασφαλείας σας, της Εφαρμογής Mobile Banking ή του/των Λογαριασμού(-ών) σας.

Μη εγκεκριμένες συναλλαγές

4.8 Για λεπτομέρειες σχετικά με τις μη εγκεκριμένες συναλλαγές ανατρέξτε στους Όρους Προϊόντος. Θα φέρετε την ευθύνη για όποια ζημία ήθελε προκύψει από μη εγκεκριμένες συναλλαγές στον Λογαριασμό σας λόγω:

  • δόλιων ενεργειών σας, ή
  • της από μέρους σας χρήσης από πρόθεση ή βαριά αμέλεια της Εφαρμογής Mobile Banking κατά τρόπο που δεν συνάδει με τους Όρους Χρήσης Εφαρμογής (όπως μεταξύ άλλων εάν δεν φυλάσσετε με ασφάλεια τα στοιχεία ασφάλειας που χρησιμοποιείτε για τη σύνδεσή σας με την Εφαρμογή Mobile Banking), ή
  • της παράλειψής σας από πρόθεση ή βαριά αμέλεια να μας ενημερώσετε σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παράγραφο 4.7 εάν γνωρίζετε ή υποψιάζεστε ότι κάποιος άλλος γνωρίζει τα στοιχεία ασφαλείας σας, ή ότι τα έχει χρησιμοποιήσει ή έχει επιχειρήσει να τα χρησιμοποιήσει.

5. ΕΚΤΑΚΤΕΣ ΚΑΙ ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ

Δεν φέρουμε ευθύνη σε περίπτωση μη συμμόρφωσής μας με κάποιον από τους Όρους Χρήσης:

  • λόγω έκτακτων και απρόβλεπτων συνθηκών που εκφεύγουν του ελέγχου μας, των οποίων οι συνέπειες θα ήταν αναπόφευκτες παρ’ όλες τις προσπάθειες περί του αντιθέτου, ή
  • εάν η μη συμμόρφωσή μας οφείλεται στις υποχρεώσεις μας βάσει της ευρωπαϊκής και της εθνικής νομοθεσίας.

6. ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΧΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ MOBILE BANKING

Έχουμε δικαίωμα, ανά πάσα στιγμή, να αναστείλουμε την από μέρους σας χρήση της Εφαρμογής Mobile Banking. Θα προβούμε σε αυτή την ενέργεια εάν κρίνουμε ότι είναι αναγκαίο για τους εξής λόγους:

  • εάν θεωρήσουμε ότι υπάρχει κίνδυνος για την ασφάλεια της Εφαρμογής Mobile Banking ή της υπηρεσίας Internet Banking, ή
  • εάν έχουμε υπόνοιες ότι η Εφαρμογή Mobile Banking ή η υπηρεσία Internet Banking χρησιμοποιείται με δόλιο ή μη εγκεκριμένο τρόπο, ή
  • εάν υπάρχει ολοένα αυξανόμενος κίνδυνος να μην είστε σε θέση να εξοφλήσετε το ποσό της υπέρβασης που έχετε πραγματοποιήσει σε οποιονδήποτε από τους λογαριασμούς σας, ή
  • εάν συντρέχουν νομικές υποχρεώσεις σε Εθνικό ή Eυρωπαϊκό επίπεδο που οφείλουμε να τηρήσουμε.

Εάν αναστείλουμε την από μέρους σας χρήση της Εφαρμογής Mobile Banking, θα αναστείλουμε παράλληλα και κάθε άλλη από μέρους σας χρήση της υπηρεσίας Internet Banking.

Κατά κανόνα θα σας κοινοποιούμε εκ των προτέρων την πρόθεσή μας να προβούμε στην αναστολή, καθώς και τους λόγους που την επιβάλλουν. Ωστόσο, δεν θα προβαίνουμε σε ενημέρωσή σας εάν μια τέτοια ενέργεια θα υποβάθμιζε τα μέτρα ασφαλείας μας ή εάν δεν επιτρέπεται εκ του νόμου. Ενίοτε ενδέχεται να μην καθίσταται δυνατό να επικοινωνήσουμε μαζί σας ώστε να σας ενημερώσουμε εκ των προτέρων.

Εάν καταχωρήσετε κατ' επανάληψη λανθασμένα στοιχεία κατά τη σύνδεσή σας στην υπηρεσία Internet Banking ή Mobile Banking, η πρόσβασή σας στην Εφαρμογή Mobile Banking και στην υπηρεσία Internet Banking θα ανασταλεί. Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να ορίσετε νέα στοιχεία σύνδεσης στις σελίδες της υπηρεσίας Internet Banking, εφόσον πιστοποιηθεί η ταυτότητά σας και απαντήσετε στις ερωτήσεις ασφάλειας που θα σας θέσουμε. Εναλλακτικά, μπορείτε να μας καλέσετε στο +30 210 696 2000.

7. ΛΗΞΗ ΤΗΣ ΑΔΕΙΑΣ ΧΡΗΣΗΣ

7.1 Έχετε δικαίωμα να ζητήσετε την ακύρωση της άδειας χρήσης ανά πάσα στιγμή επικοινωνώντας μαζί μας τηλεφωνικά ή μεταβαίνοντας σε οποιοδήποτε κατάστημα. Για την από μέρους σας ακύρωση της άδειας χρήσης δεν προβλέπεται χρέωση. Σε περίπτωση ακύρωσης θα πρέπει να διαγράψετε την Εφαρμογή Mobile Banking από την κινητή συσκευή σας.

7.2 Έχουμε δικαίωμα να ακυρώσουμε την άδεια χρήσης σας στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  • εάν δεν έχετε κάνει χρήση της Εφαρμογής Mobile Banking επί 36 μήνες θα χρειαστεί να ενεργοποιήσετε εκ νέου το Όνομα Χρήστη που χρησιμοποιείτε για την υπηρεσία Internet Banking ώστε να είστε σε θέση να χρησιμοποιήσετε και πάλι την Εφαρμογή Mobile Banking, ή
  • εάν έχετε προβεί σε σοβαρή ή κατ' εξακολούθηση παραβίαση οποιουδήποτε από τους Όρους Χρήσης Εφαρμογής ή τους Όρους Προϊόντος, όπως, μεταξύ άλλων:
    • εάν χρησιμοποιείτε ή αποκτήσατε, ή έχουμε βάσιμες υπόνοιες ότι χρησιμοποιείτε ή αποκτήσατε, ή ότι επιτρέψατε σε κάποιον άλλο να χρησιμοποιήσει ή να αποκτήσει λογαριασμό, υπηρεσία ή χρήματα παρανόμως, ή
    • εάν ο λογαριασμός σας χρησιμοποιείται, ή έχουμε βάσιμες υπόνοιες ότι χρησιμοποιείται, για παράνομους σκοπούς, ή
    • εάν ενεργείτε, ή έχουμε βάσιμες υπόνοιες ότι ενεργείτε, δόλια, ή
    • εάν ενεργείτε με μη αποδεκτό τρόπο, π.χ. συμπεριφέρεστε με απειλητικό ή βίαιο τρόπο στο προσωπικό, ή
    • εάν δεν είχατε δικαίωμα να μεταφορτώσετε την Εφαρμογή, ή
    • εάν σας έχουμε ζητήσει να μας εξοφλήσετε το υπόλοιπο υπέρβασης που κάνατε στον λογαριασμό σας και δεν το έχετε πράξει, ή
    • εάν έχουμε βάσιμες υπόνοιες ότι δεν φυλάσσονται με ασφάλεια τα στοιχεία ασφαλείας σας, ή
    • εάν έχουμε βάσιμους λόγους να πιστεύουμε ότι διαπράξατε ή πρόκειται να διαπράξετε αδίκημα σε σχέση με τον λογαριασμό σας, ή
    • εάν δεν τηρείτε οποιαδήποτε από τις απαιτήσεις σχετικά με τη νομιμοποίηση εσόδων από παράνομες δραστηριότητες, ή
    • εάν διαπράχθηκε ή έχουμε υπόνοιες ότι διαπράχθηκε απάτη σε σχέση με κάποιον από τους λογαριασμούς σας ή με κάποια συναλλαγή σε οποιονδήποτε από τους λογαριασμούς που τηρείτε στην HSBC, ή
    • εάν υπήρξε ή έχουμε υπόνοιες ότι υπήρξε ύποπτη δραστηριότητα στον λογαριασμό σας, ή
    • εάν έχουμε βάσιμες υπόνοιες για μη εγκεκριμένη ή δόλια χρήση των στοιχείων ασφαλείας σας, ή
    • εάν η Εφαρμογή Mobile Banking αποσυρθεί από τον κατασκευαστή του λειτουργικού συστήματος της κινητής συσκευής σας ή οποιονδήποτε άλλο μεσάζοντα, ή
    • εάν σταματήσουμε να υποστηρίζουμε την Εφαρμογή Mobile Banking στην κινητή συσκευή σας ή το λειτουργικό σύστημα στο οποίο εκτελείται, ή
    • εάν σταματήσετε να τηρείτε ή να χρησιμοποιείτε οποιονδήποτε λογαριασμό, προϊόν ή υπηρεσία σε σχέση με τον οποίο μπορεί να χρησιμοποιείται η Εφαρμογή Mobile Banking, ή
    • εάν θεωρούμε ευλόγως ότι η διατήρηση της ισχύος της σύμβασης μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα:
      • την από μέρους μας παραβίαση νομοθετικής ή κανονιστικής διάταξης, κώδικα, δικαστικής απόφασης ή άλλης υποχρέωσής μας, ή
      • να επιβληθούν σε εμάς ή σε άλλη εταιρεία του Ομίλου HSBC μέτρα ή κυρώσεις από οποιαδήποτε κρατική, ρυθμιστική, δικαστική ή αστυνομική αρχή.

7.3 Αμέσως μετά την ακύρωση της άδειας χρήσης θα σας ειδοποιήσουμε προσωπικά. Τούτο μπορεί να γίνει μεταξύ άλλων μέσω γραπτού μηνύματος (SMS), της προβολής μηνύματος όταν θα συνδεθείτε με την Εφαρμογή, ταχυδρομικώς, της αποστολής μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail), της αποστολής ασφαλούς e-message, της αναγραφής σχετικού μηνύματος στο λογαριασμό σας, ή με οποιονδήποτε άλλο τρόπο με τον οποίο μπορεί να ειδοποιηθείτε προσωπικά.

7.4 Διατηρούμε το δικαίωμα να ακυρώσουμε την παρούσα άδειας χρήσης για οποιονδήποτε άλλο λόγο ειδοποιώντας σας προσωπικά τουλάχιστον προ δύο μηνών. Τούτο μπορεί να συμβεί για παράδειγμα σε περίπτωση αντικατάστασης της Εφαρμογής Mobile Banking.

7.5 Με τη λήξη της παρούσας άδειας χρήσης για οποιονδήποτε λόγο:

  • οφείλετε να αφαιρέσετε την Εφαρμογή Mobile Banking από την κινητή συσκευή σας, και
  • να καταστρέψετε όλα τα αντίγραφα της Εφαρμογής Mobile Banking συμπεριλαμβανομένων όλων των επιμέρους στοιχείων της που έχετε στην κατοχή σας, και
  • όλα τα δικαιώματα που έχετε σε σχέση με την Εφαρμογή Mobile Banking θα πάψουν πάραυτα να ισχύουν.

7.6 Οφείλετε να διαγράψετε την Εφαρμογή Mobile Banking από την κινητή συσκευή σας εάν αντικαταστήσετε ή άλλως διαθέσετε την κινητή συσκευή σας.

8. ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ

8.1 Διατηρούμε το δικαίωμα να τροποποιήσουμε τους Όρους Χρήσης Εφαρμογής (ενδεικτικά, μεταξύ άλλων, επιβάλλοντας νέες χρεώσεις και τροποποιώντας τα είδη πληρωμών που μπορείτε να πραγματοποιήσετε κάνοντας χρήση της Εφαρμογής Mobile Banking) για οποιονδήποτε από τους λόγους που παρατίθενται στους Όρους Προϊόντος. Διατηρούμε επίσης το δικαίωμα να τροποποιήσουμε τους Όρους Χρήσης Εφαρμογής για οποιονδήποτε άλλο βάσιμο λόγο. Θα σας ενημερώνουμε για τις αλλαγές μέσω ταχυδρομείου, της αποστολής μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail), της αποστολής ασφαλούς ηλεκτρονικού μηνύματος (secure e-message) ή της ανάρτησης σχετικής ανακοίνωσης στις σελίδες της υπηρεσίας Internet Banking τουλάχιστον 2 μήνες προτού οι αλλαγές τεθούν σε ισχύ.

8.2 Εάν λάβετε ειδοποίηση ότι πρόκειται να τροποποιήσουμε τους Όρους, μπορείτε να ακυρώσετε την παρούσα άδεια χρήσης προτού οι αλλαγές τεθούν σε ισχύ, χωρίς χρέωση. Εάν δεν μας ενημερώσετε ότι επιθυμείτε να ακυρώσετε την άδεια, θα θεωρήσουμε ότι αποδέχεστε τις αλλαγές, οι οποίες και θα τεθούν σε ισχύ αυτοδικαίως.

9. ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ

9.1 Εάν οποιοδήποτε μέρος των Όρων Χρήσης Εφαρμογής καταστεί άκυρο, παράνομο ή ανεκτέλεστο, η εγκυρότητα των υπόλοιπων Όρων Χρήσης Εφαρμογής δεν θίγεται.

9.2 Εάν σας παραχωρήσουμε περισσότερο χρόνο για να συμμορφωθείτε με τις υποχρεώσεις σας βάσει των παρόντων Όρων ή δεν ασκήσουμε κάποια από τα δικαιώματά μας, εξ αυτού δεν συνάγεται ότι θα ενεργήσουμε ανάλογα και στο μέλλον.

9.3 Έχουμε δικαίωμα να μεταβιβάσουμε το σύνολο ή μέρος των δικαιωμάτων μας που απορρέουν από τους παρόντες Όρους σε οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο. Δεν έχετε δικαίωμα να μεταβιβάσετε δικαιώματα ή υποχρεώσεις σας που απορρέουν από τους παρόντες Όρους σε οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο.

10. ΤΑ ΝΟΜΙΜΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΑΣ

Καμία διάταξη των παρόντων Όρων δεν θίγει τα νόμιμα δικαιώματά σας, συμπεριλαμβανομένων των δικαιωμάτων σας ως προς την ανακριβή περιγραφή λογαριασμών ή υπηρεσιών, το θεμιτό των όρων υπό τους οποίους σας παρέχονται, τα τυχόν δικαιώματά σας για κλείσιμο του λογαριασμού σας ή/και την έγερση αξίωσης αποζημίωσης.

11. ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΑ

Οι παρόντες Όροι Χρήσης Εφαρμογής διέπονται από το Ελληνικό δίκαιο, όπως και οι πρακτικές μας στο πλαίσιο της μεταξύ μας συναλλαγής πριν από την έναρξη ισχύος της παρούσας άδειας χρήσης. Κάθε αξίωση σχετικά με τους Όρους Χρήσης Εφαρμογής υπόκειται στη μη αποκλειστική δικαιοδοσία των δικαστηρίων της Ελλάδος.

Οι Όροι Χρήσης Εφαρμογής είναι διατυπωμένοι στην Ελληνική γλώσσα, όπως και κάθε μήνυμα επικοινωνίας που θα σας αποστείλουμε.

Τα πνευματικά δικαιώματα επί των σελίδων, οθονών, πληροφοριών και όλων των υλικών στη διάταξη που βρίσκονται, τα οποία περιλαμβάνονται στην Εφαρμογή ανήκουν ή έχουν παραχωρηθεί σε εμάς ή στον Όμιλο HSBC, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.

12. ΤΡΟΠΟΙ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ

Εάν δεν σας παρέχουμε το επίπεδο υπηρεσιών που προσδοκάτε ή εάν θεωρείτε ότι έχουμε κάνει κάποιο λάθος, σας παρακαλούμε να μας το επισημάνετε. Θα εξετάσουμε το θέμα και, εάν το κρίνουμε αναγκαίο, θα επιδιώξουμε να επανορθώσουμε το ταχύτερο δυνατό. Εάν το κρίνουμε σκόπιμο, θα λάβουμε επίσης και μέτρα ώστε να μην επαναληφθεί.

Διαθέτουμε ειδικές διαδικασίες για τον χειρισμό παραπόνων και καταγγελιών

  • αρχικά θα πρέπει να υποβάλετε το παράπονο ή την καταγγελία σας στον διευθυντή του καταστήματος, ή στον προσωπικό σας συνεργάτη ή στην Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Πελατών στο +30 210 696 2000 ο οποίος θα το διαβιβάσει.
  • εάν δεν μείνετε ικανοποιημένοι με την απόφαση ή το αποτέλεσμα της έρευνας θα πρέπει να το υποβάλετε γραπτώς στην ταχυδρομική μας διεύθυνση HSBC Bank plc, Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών, Μεσογείων 109-111, Τ.Κ. 115 26, Αθήνα.
  • Η υποβολή παραπόνων/καταγγελιών μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορεί να γίνεται στη διεύθυνση internetbanking@service.hsbc.gr .

Σημαντική Πληροφορία

Η Τράπεζα HSBC Bank plc έχει συσταθεί σύμφωνα με τους νόμους Αγγλίας και Ουαλίας και εδρεύει στο Λονδίνο (8, Canada Square London, E14 5ΗQ), υπάγεται στην Prudential Regulation Authority (PRA) και εποπτεύεται από την Financial Conduct Authority (FCA) και την Prudential Regulation Authority (PRA) με αριθμό Μητρώου 114216 και αριθμό Μητρώου Εταιριών 14259 και είναι νόμιμα εγκατεστημένη στην Ελλάδα δυνάμει σχετικής άδειας από την εποπτεύουσα αρχή της, ήτοι την Τράπεζα της Ελλάδος, ενώ είναι και τακτικό μέλος της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών, με ΑΦΜ 098031225 και αριθμό ΒΙC/SWIFT MIDLGRAA.

Γενικές Πληροφορίες

Είναι δυνατόν να επιβαρυνθείτε με φόρους ή έξοδα από τη χρήση της Εφαρμογής Mobile Banking που δεν καταβάλλονται ή επιβάλλονται από εμάς. Για παράδειγμα ο πάροχος κινητής τηλεφωνίας σας μπορεί να σας χρεώσει. Μπορείτε να χρησιμοποιείτε την Εφαρμογή Mobile Banking μόλις μεταφορτώσετε την Εφαρμογή στην κινητή συσκευή σας και καταχωρήσετε τις πληροφορίες ασφαλείας για την πρόσβαση στην Εφαρμογή.

Ακύρωση

Για περίοδο 14 ημερών από την λήψη των όρων της Εφαρμογής Mobile Banking έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε τη σύμβαση σας με εμάς. Μπορείτε να προβείτε σε ακύρωση καλώντας μας ή με επίσκεψη σε κατάστημα. Θα πρέπει επίσης να διαγράψετε την Εφαρμογή Mobile Banking από την κινητή συσκευή σας. Εάν δεν ακυρώσετε μπορείτε να καταγγείλετε τη σύμβαση με εμάς οποτεδήποτε χωρίς προηγούμενη ενημέρωση.

Σύστημα Αποζημίωσης Χρηματοοικονομικών Υπηρεσιών (Financial Services Compensation Scheme - FSCS)

Η HSBC Bank plc καλύπτεται από το Σύστημα Αποζημίωσης Χρηματοοικονομικών Υπηρεσιών (το FSCS). Το FSCS μπορεί να καταβάλει αποζημίωση σε καταθέτες εάν η τράπεζα αδυνατεί να εκπληρώσει τις οικονομικές υποχρεώσεις της. Οι περισσότεροι καταθέτες καλύπτονται από το σύστημα. Σχετικά με καταθέσεις, ένας επιλέξιμος καταθέτης δικαιούται να απαιτήσει μέχρι το ισχύον όριο του FSCS για καταθέσεις. Για κοινούς λογαριασμούς, κάθε δικαιούχος του λογαριασμού αντιμετωπίζεται ως έχων απαίτηση σε σχέση με το μερίδιο τους, οπότε, για έναν κοινό λογαριασμό που τηρείται από δύο επιλέξιμους καταθέτες, κάθε καταθέτης μπορεί να έχει απαίτηση μέχρι το όριο του FSCS για καταθέσεις, οπότε το μέγιστο ποσό που θα μπορούσε να απαιτηθεί συνολικά θα μπορούσε να είναι δύο φορές το ισχύον όριο του FSCS για καταθέσεις.
Το όριο του FSCS για καταθέσεις σχετίζεται με το συνδυασμένο ποσό σε όλους τους λογαριασμούς του επιλέξιμου καταθέτη που τηρούνται στην τράπεζα, συμπεριλαμβανομένων του μεριδίου τους σε οποιονδήποτε κοινό λογαριασμό και όχι σε κάθε λογαριασμό ξεχωριστά. firstdirect και HSBC είναι και οι δύο εμπορικές επωνυμίες της HSBC Bank plc και πελάτες που τηρούν καταθέσεις και στις δύο εμπορικές επωνυμίες θα είναι επιλέξιμοι για μία μόνον αξίωση μέχρι το όριο του FSCS για καταθέσεις, συνολικά.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σύστημα αποζημίωσης (συμπεριλαμβανομένων των ισχυόντων ορίων, ποσών που καλύπτονται και το δυνατότητα απαίτησης) παρακαλείσθε να απευθυνθείτε στο κατάστημα, να ανατρέξετε στην ιστοσελίδα του FSCS www.FSCS.org.uk

RESTRICTED - "© Copyright. HSBC Bank plc 2015. Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος. Κανένα μέρος του παρόντος κειμένου δεν επιτρέπεται να αναπαραχθεί, αποθηκευτεί σε σύστημα, από το οποίο μπορεί να ανακτηθεί, ή να διαβιβαστεί, σε οποιαδήποτε μορφή ή με οποιοδήποτε μέσο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, μαγνητοφώνησης, ή άλλο χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια της εταιρείας HSBC Bank plc."

Έχετε κάποια απορία;

Καλέστε
801 11 71717