HSBC Ιδιώτες

  • Σύνδεση

Κώδικας Δεοντολογίας του Ν. 4224/2013 (ΑΠΟΦΑΣΗ 195/1/29.07.2016 ΤτΕ)

Από τον Ιανουάριο 2015, η HSBC France, Athens Branch, λειτουργεί σύμφωνα με τον Κώδικα Δεοντολογίας του Ν. 4224/2013, όπως αναθεωρήθηκε από την υπ’αρίθμ. 195/1/29.07.2016 απόφαση ΤτΕ και ισχύει ο οποίος αποτελεί μία Κρατική πρωτοβουλία με εμπλεκόμενο φορέα την Τράπεζα της Ελλάδος και απευθύνεται κυρίως στα Πιστωτικά Ιδρύματα με σκοπό να ρυθμιστούν ιδίως ιδιωτικές ληξιπρόθεσμες οφειλές των δανειοληπτών τους, λαμβάνοντας υπ' όψιν τον χαρακτηρισμό τους ως "Συνεργάσιμο" ή μη και τις Εύλογες Δαπάνες Διαβίωσης.

Σύμφωνα με τον Κώδικα Δεοντολογίας του Ν. 4224/2013, εφαρμόζονται τα ακόλουθα στάδια κατά τον χειρισμό δανείων που παρουσιάζουν καθυστερήσεις, καθώς και σε περιπτώσεις με ενδείξεις πιθανής καθυστέρησης.

Στάδιο 1. Επικοινωνία με τον δανειολήπτη
Στάδιο 2. Συγκέντρωση οικονομικών και άλλων πληροφοριών
Στάδιο 3. Αξιολόγηση των οικονομικών στοιχείων
Στάδιο 4. Πρόταση των κατάλληλων λύσεων στον δανειολήπτη
Στάδιο 5. Διαδικασία εξέτασης ενστάσεων

Εξαιρέσεις:

Από την εφαρμογή του κώδικα εξαιρούνται:

α) απαιτήσεις από συμβάσεις που έχουν ήδη καταγγελθεί πριν από την 1.1.2015,

β) απαιτήσεις έναντι δανειολήπτη που έχει υποβάλει αίτηση υπαγωγής στο Νόμο 3869/2010, για την οποία έχει ορισθεί δικάσιμος,

γ) απαιτήσεις έναντι δανειολήπτη, κατά του οποίου τρίτοι πιστωτές έχουν κινήσει δικαστικές ενέργειες για την εξασφάλιση προς αυτούς χρεών ή έχει ήδη τεθεί σε καθεστώς εκκαθάρισης, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.

Δανειολήπτες των εξαιρούμενων περιπτώσεων α) και β), εντάσσονται στο Στάδιο 3 της Δ.Ε.Κ εφόσον υποβάλουν με δική τους πρωτοβουλία την απαιτούμενη κατά τον κώδικα πληροφόρηση για την αξιολόγηση της ικανότητας αποπληρωμής των οφειλών τους.

Ενημερωτικά φυλλάδια και Έγγραφα

  1. Ενημερωτικό φυλλάδιο τμήματος διαχείρισης καταναλωτικής/στεγαστικής πίστης (για ιδιώτες)
  2. Έντυπο ενστάσεων
  3. Τυποποιημένο Έγγραφο Πρότασης Λύσεων
  4. Τυποποιημένη Οικονομική Κατάσταση
  5. Συναίνεση Τειρεσίας
  6. Ελάχιστα απαιτούμενα δικαιολογητικά
  7. Υπεύθυνη Δήλωση Υποβολής Στοιχείων

Άν έχει προκύψει καθυστέρηση στην πληρωμή του δανείου ή της κάρτας σας, σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε προσωρινή ή μακροπρόθεσμη αδυναμία πληρωμής ή θέλετε να ενημερωθείτε σχετικά με τον Κώδικα Δεοντολογίας του Ν. 4224/2013, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εισπράξεων της HSBC.
Κάποιος εκπρόσωπός μας θα βρίσκεται εκεί για να συζητήσει μαζί σας και να βρείτε την καλύτερη δυνατή λύση.

Τμήμα Εισπράξεων
τηλ.: 210 6962700

Ώρες & ημέρες λειτουργίας
Δευτέρα με Πέμπτη από 09:00π.μ - 16:30μ.μ και Παρασκευή από 09:00π.μ - 16:00μ.μ