Ερωτήσεις / Παράπονα

Η γνώμη σας μας ενδιαφέρει πάντα, καθώς για εμάς αποτελεί το κλειδί για τη διαρκή βελτίωση των προϊόντων και των υπηρεσιών που σας προσφέρουμε.

Εάν έχετε κάποια ερώτηση ή παράπονο, θέλουμε να το γνωρίζουμε και σας διαβεβαιώνουμε ότι θα κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε προκειμένου να ανταποκριθούμε σε αυτό.

Αν δεν είστε ευχαριστημένος με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας ή θέλετε να μας υποβάλετε κάποια ερώτηση, δείτε παρακάτω πως:

Καταστήματα:

Επισκεφθείτε ένα από τα καταστήματα του δικτύου μας.

Τηλεφωνικά:

Από σταθερό
801 801 HSBC (801 801 4722)
Από κινητό ή το εξωτερικό
+30 210 696 2000

On line:

Αν είστε χρήστης της υπηρεσίας Internet Banking από την HSBC, μπορείτε να απευθυνθείτε σε εμάς και μέσω των επιλογών «Κεντρο Επικοινωνίας» / «Αποστολή Μηνύματος» στην εν λόγω υπηρεσία.

Εναλλακτικά, συμπληρώσετε τη σχετική φόρμα επιλέγοντας το πεδίο "Επιθυμείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για" και στη συνέχεια την αντίστοιχη ένδειξη "Υπόδειξη" ή "Παράπονο".

Χρόνοι Ανταπόκρισης στο Παράπονό σας

Εάν δεν είστε ικανοποιημένοι από την απάντησή μας

Που μπορείτε να απευθύνετε το παράπονό σας εναλλακτικά