HSBC Ιδιώτες

  • Σύνδεση

Κώδικας Δεοντολογίας του Ν. 4223/2013

Από τον Ιανουάριο 2015, η HSBC Bank plc, λειτουργεί σύμφωνα με τον Κώδικα Δεοντολογίας του Ν. 4224/2013, ο οποίος αποτελεί μία Κρατική πρωτοβουλία με εμπλεκόμενο φορέα την Τράπεζα της Ελλάδος και απευθύνεται κυρίως στα Πιστωτικά Ιδρύματα με σκοπό να ρυθμίσουν ιδιωτικές ληξιπρόθεσμες οφειλές των δανειοληπτών τους, λαμβάνοντας υπ' όψιν τον χαρακτηρισμό τους ως "Συνεργάσιμο" ή μη και τις Εύλογες Δαπάνες Διαβίωσης.

Σύμφωνα με τον Κώδικα Δεοντολογίας του Ν. 4224/2013, εφαρμόζονται τα ακόλουθα στάδια κατά τον χειρισμό δανείων που παρουσιάζουν καθυστερήσεις, καθώς και σε περιπτώσεις με ενδείξεις πιθανής καθυστέρησης.

Στάδιο 1. Επικοινωνία με τον δανειολήπτη
Στάδιο 2. Συγκέντρωση οικονομικών και άλλων πληροφοριών
Στάδιο 3. Αξιολόγηση των οικονομικών στοιχείων
Στάδιο 4. Πρόταση των κατάλληλων λύσεων στον δανειολήπτη
Στάδιο 5. Διαδικασία εξέτασης ενστάσεων

Ενημερωτικά φυλλάδια και Έγγραφα

  1. Ενημερωτικό φυλλάδιο τμήματος διαχείρισης καταναλωτικής/στεγαστικής πίστης (για ιδιώτες)
    Ενημερωτικό φυλλάδιο τμήματος διαχείρισης επιχειρηματικών δανείων (για επιχειρήσεις)
  2. Έντυπο ενστάσεων
  3. Τυποποιημένο Έγγραφο Πρότασης Λύσεων
  4. Τυποποιημένη Οικονομική Κατάσταση
  5. Συναίνεση Τειρεσίας
  6. Ελάχιστα απαιτούμενα δικαιολογητικά
  7. Υπεύθυνη Δήλωση Υποβολής Στοιχείων

Άν έχει προκύψει καθυστέρηση στην πληρωμή του δανείου ή της κάρτας σας, σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε προσωρινή ή μακροπρόθεσμη αδυναμία πληρωμής ή θέλετε να ενημερωθείτε σχετικά με τον Κώδικα Δεοντολογίας του Ν. 4223/2013, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εισπράξεων της HSBC.
Κάποιος εκπρόσωπός μας θα βρίσκεται εκεί για να συζητήσει μαζί σας και να βρείτε την καλύτερη δυνατή λύση.

Τμήμα Εισπράξεων
τηλ.: 210 6962700

Ώρες & ημέρες λειτουργίας
Δευτέρα με Πέμπτη από 09:00π.μ - 16:30μ.μ και Παρασκευή από 09:00π.μ - 16:00μ.μ