Top of the content

Αναβάθμιση σε Online Banking

Τους προσεχείς μήνες θα βελτιώσουμε την εμπειρία σας με την υπηρεσία Online Banking

Νέος σχεδιασμός και πλοήγηση που προσαρμόζεται στην οθόνη σας είτε χρησιμοποιείτε υπολογιστή είτε tablet είτε κινητό και σας επιτρέπει να χρησιμοποιείτε την υπηρεσία Online Banking όπου κι αν βρίσκεστε.

Απλοποιήσαμε και διευκολύναμε τον τρόπο σύνδεσης, ενώ η βελτιωμένη λειτουργία διακίνησης χρημάτων θα απλοποιήσει τις πληρωμές των λογαριασμών και τα εμβάσματα.

 

Στους επόμενους μήνες θα είναι διαθέσιμες νέες βελτιώσεις, συμπεριλαμβανομένων σημαντικών αλλαγών στην πλατφόρμα μας.

Τι να περιμένετε

Από τις 12 Δεκεμβρίου 2019, η υπηρεσία online banking θα είναι διαφορετική. Οι online τραπεζικές σας συναλλαγές θα είναι απλούστερες και πιο άμεσες. 
 
Ωστόσο, θα διαπιστώσετε κάποιες προσωρινές αλλαγές σε μερικές λειτουργίες καθώς συνεχίζουμε να αναβαθμίζουμε την υπηρεσία. Απολογούμαστε για οποιαδήποτε αναστάτωση μπορεί να σας προκαλέσουν οι αλλαγές αυτές και ζητούμε την κατανόησή σας κατά τη διάρκεια της μεταβατικής αυτής περιόδου.

Γνωρίζετε το όνομα χρήστη σας;

Θα χρειαστείτε το όνομα χρήστη και τη συσκευή ασφαλείας (token) όταν πραγματοποιήσετε σύνδεση στη βελτιωμένη υπηρεσία Online Banking για πρώτη φορά. Αν δεν μπορείτε να θυμηθείτε αυτά τα στοιχεία,

Διαθέτετε συσκευή ασφαλείας (token);

Αν χάσατε τη συσκευή ασφαλείας σας, επικοινωνήστε μαζί μας για να την απενεργοποιήσετε. Θα σας παραγγείλουμε μια νέα συσκευή.

Αν ξεχάσατε το PIN για τη συσκευή ασφαλείας (token), πληκτρολογήστε το όνομα χρήστη σας στη σελίδα σύνδεσης του Online Banking και, στην επόμενη σελίδα, κάντε κλικ στο ερωτηματικό, επιλέξτε “Ξεχάσατε το PIN σας” και ακολουθήστε τις οδηγίες στην οθόνη.

Διαθέτουμε τα επικαιροποιημένα στοιχεία για τον αριθμό κινητού τηλεφώνου και τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας;

Για να σας ενημερώνουμε όταν υπάρχουν σημαντικές πληροφορίες, θα πρέπει να βεβαιωθούμε ότι τα στοιχεία επικοινωνίας σας είναι επικαιροποιημένα.

Μπορείτε να επικαιροποιήσετε τα προσωπικά στοιχεία σας με την υπηρεσία Online Banking. Για να το κάνετε, επιλέξτε "Προσωπικά στοιχεία" στην ενότητα "Γρήγοροι σύνδεσμοι", στην κορυφή της σελίδας.

Τι γίνεται στη συνέχεια;

Θα επικοινωνήσουμε ξανά τις προσεχείς εβδομάδες για να επιβεβαιώσουμε πότε θα είναι διαθέσιμες για χρήση οι υπηρεσίες Online Banking.

Συχνές ερωτήσεις σχετικά με την υπηρεσία Online Banking

Συχνές ερωτήσεις σχετικά με την υπηρεσία Move Money

Συχνές ερωτήσεις σχετικά με τις πρόσθετες βελτιώσεις